zaterdag 12 november 2011

BTOTD #9 : hoe concealer aanbrengen?

Allereerst zeg ik jullie 1000,2000 keer SORRY!
Er is in 2weken geen enkele post online gekomen, shame shame!
Dit had dan ook zo zijn redenen, maar ik ben er weer volledig klaar voor om jullie van de nieuwste collecties, swatches en de beste beautytips voor te schotellen!
Vandaag is het zaterdag, dus betekend 'beautytip-of-the-day'-dag.
En ik had jullie in BTOTD #8 beloofd dat ik jullie de volgende keer ging wegwijs maken in het aanbrengen van dit product.
En hoe je die vervelende wallen en kringen kan camourfleren met concealer.
Hoe werk ik wallen weg?
Allereerst moeten jullie wel weten dat je met make-up wallen, kringen en puistjes kan comoufleren, maar volledig weg gaan ze niet zijn, je kan je altijd nog een beetje zien.
Met concealer zullen deze lastigaards wel al een heel pak minder opvallen!

  1. Je moet een "oppervlakje" creeëren waarop je wil gaan werken en dit afbakenen met wat product.Denk daarbij in een driehoek : zet een stipje aan de buitenkant van je oog, een bij je neus en een van aan de binnenkant van je oog.
  2.  
  3. Smeer de stippen open in neerwaartse richting.
  4.  
  5. Smeer tot aan het begin van het jukbeen.

Zet zeker niet zomaar strepen!

    Ik ga zeker proberen weer zo vaak mogelijk in de week een update te zetten, ik hoop dat alle zorgen en problemen stilletjesaan gaan rusten en dat ik mijn volle zin om te bloggen weer helemaal terugkrijg!
    Dank jullie wel, om mijn blog in deze afgelopen twee weken nog te bezoeken!
    You guys are the best!!
     
    Liefs, Evelyne!
    xoxo
 

Geen opmerkingen: