zondag 20 november 2011

Nieuw parfum : Gucci Guilty

Onlangs kreeg ik van mijn vriendinnen mijn (een beetje te laat) mijn verjaardagscadeau.
Ik verjaar in juni, maar ik vond het zo super schattig dat ze nog aan me hadden gedacht!
Ik kreeg van mijn vriendinnen €30 aan cadeaubons in Ici Paris XL.
Mijn allerliefste mama had al enkele maanden nog €20 aan cadeaubons liggen, en die heb ik van haar gekregen.
Wat maakte dat ik €50 aan waardebons en een gloednieuwe bankkaart in de hand.
Ik zat al enkele weken 'zonder' parfum, dus sloeg ik die van mijn mama altijd aan.
Ik vond dat niet zo erg, zij ook niet, maar na een tijdje vond ze dit niet meer zo leuk.

Dus ben ik enkele dagen geleden de stad ingetrokken, op zoek naar parfum.
Ik had absoluut geen idee welke ik wou.
Mijn vorige parfum was een van Guess, Seductive.
Ik wou iets in die stijl van geur, en ik heb al altijd gevonden dat de service in Ici Paris geweldig is, dus ik vertelde de verkoopster welke richting ik uit wou gaan, en ze raadde me dit aan.
GE-WEL-DIG!

Ik had al parfum aan anders had ik hem onmiddelijk opgedaan, ik moest namelijk nog ergens naartoe, dus had ik een beetje op de bovenkant van mijn hand gespoten en ik kon dan ook niet stoppen met ruiken aan mijn hand wat er best raar zal moeten uitgezien hebben, aan de reacties van de mensen rondom mij gezien te hebben!



Ik had niet gedacht Gucci gekozen te hebben, ik dacht eerder in de richting van Armani Code te gaan, maar eens iets anders kan nooit kwaad! Dus kwam ik bij Gucci.

Het is een vrij strek parfum, ik heb het voor zware geuren.
Het is een mix van amber, patchoeli, perzik, peper, mandarijn, geranium en verschillende bloemen.
Deze combinatie zorgt voor een uitdagend en zwoel parfum.
Gucci heeft deze geur ontworpen "voor jonge vrouwen die weten wat ze willen en durven, voor vrouwen die van feesten, bloemige parfums en luxe houden."
Well helllooooo gucci! You found me!

Verder van de geur vind ik de verpakking geweldig!
De parfum komt in een zwarte half-mat en half-glanzede doos met het gouden Gucci-logo op.
De doos op zich straalt al veel Luxe uit.
De fles trekt deze lijn zeker verder!
Het is een fles gemaakt uit "goud" met in het midden een doorzichtig rondje in met het Gucci-teken op. Onder het logo staat de naam van de parfum.
De naam en het merk staan ook op de bovenkant van de fles.

Ik vind de fles zeker en vast heel mooi, jammergenoeg zie je natuurlijk ALLES op het flesje, en omdat ik wil dat alles altijd mooi blinkt, zal ik dan ook iedere keer dat ik de parfum op heb gedaan, mijn flesje moeten afkuisen, want ik wil er geen vingers op!

Dan nu de prijs, ik vertelde al dat ik €50 aan cadeaubons had gekregen van mijn allerliefste vriendinnen en mamatje.
En met een Ici Paris -klantenkaart heb je altijd 20% korting.
Ik heb Gucci Guilty in 50ml gekocht, de normale prijs (zonder kaart) bedraagt €84,45 met klantenkaart komt hij op €67,56.

Verder van deze parfum kocht ik nog een zwart shimmer-lakje, waarvan zo snel mogelijk een revieuw komt, dit lakje kostte normaal €4,65 maar er stond korting op en ging naar €3,72.
Wat maakte dat de normale prijs €89,10 bedroeg, met korting was dit €71,28
Ik moest dus zelf nog €21,28 betalen.

Dankjewel Sarah en Kimberly voor de bons, jullie zijn schatjes!
Wat is jullie favoriete parfum?




1 opmerking:

wdn th zei

i am a new fashion blogger from indonesia living in singapore :) i really like your blog. i will really appreciate & it will be an honor to have u as my blog member (blog follower)

and of course i will folback!:D also, u can mention me anytime on twitter @tiodang if you want me to check out your latest post & leave a comment ^^ ,please list me on twitter, so i will know u're my follower!! ;)

i've just recommend your post to google!u can check it! that's what u got if you keep in touch with my blog too!! hope u will do the same ^^
(u can add me on facebook and contact me at : cheeringwinda@yahoo.com)