maandag 21 november 2011

IT-Bags

Iedere vrouw heeft wel een zwak iets ...
Dit kan gaan van handtassen naar schoenen en chocolade.
Ik heb er vele!

Daarom laat ik jullie vandaag mijn "top 5" disignertassen zien.


Benieuwd naar mijn top 5? Lees snel verder!


#1 : Hermès Birkin Bag :


Oorspronkelijk ontworpen voor en vernoemd naar Jane Brikin herself!
De tas kwam tot ontwerpen nadat actrice en zangeres in 1982 toevallig naar Hermès-baas Jean-Louis Dumas kwam te zitten in het vliegtuig.
Tegenwoordig gaat er een enorm aanzien tegemoet met het dragen van deze tas.
Daarnaast wordt iedere tas ook ontwikkeld door een hele boel van enkel de beste vakmensen en duurt het maken van 1 tas maar liefst 48uur!
Hier betaalt men dan ook een hoge prijs voor.
Prijskaartje : begint vanaf $7500 maar gaat vaak de tienduizenden dollars in!
Daarnaast is er een wachtlijst van vaak langer als 2jaar


# 2 Louis Vuitton :

De witte en bruine variant naast elkaar.
Ooit koop ik voor mezelf zo'n tas!
Prijskaartje : vanaf  € 480


# 3 : Chanel 2.55 :
Het bekende Chanel-tasje verkrijgbaar in verschillende kleuren.
Met een prachtige ketting als schouderband.
Mijn voorkeur gaat naar de rode,witte en zwarte.
Vorig jaar heeft Chanel zijn prijs van dit pareltje met 20% opgeslagen.
Prijskaartje : vanaf €1200 tot gemakkelijk €2500


# 4 : Dior Lady Bag : 

Deze tas werd geschonken aan princess Diana voor haar huwelijksverjaardag.
Prijskaartje voor dit exemplaar : $ 18300


# 5 : Mullberry
De Mullberry tassen zijn eveneens zeer geliefd bij celebrities.
De prijzen bij deze tassen beginnen vanaf €900.


Hebben jullie een tas waarvan jullie zeker weten dat jullie hem ooit willen hebben?
Welke?



Geen opmerkingen: