maandag 8 oktober 2012

Redken Smooth Lock Butter Silk Mask

Ik stelde jullie de hele collectie van de recente Smooth Lock-lijn van Redken.
Voor Colourblogs heb ik de afgelopen 2 maanden het masker aan een grondige test voorgelegd, waarvan jullie vandaag het oordeel krijgen.

 
2 maanden heb ik het masker minstens 1x per week gebruikt, in de twee maand tijd met veel uit te gaan en afspraken en dergelijke, ook een kleurbeurt van mijn haar, kon het extra vitamientjes wel gebruiken. Na 2 maand kan ik jullie dan ook mijn oordeel geven over het haarmasker uit deze Smooth Lock collectie van Redken.

Producten van Redken vind ik sowieso al luxe voor mijn haartjes. Wanneer mijn haar het kan gebruiken of ik gewoon eens wil tutten gebruik ik steeds de producten van Redken.
Zoals ik al zei, mijn haar had nood aan een boost, door de kleuring en het stijlen pluist het gemakkelijk, en nee ik hou niet van mijn pluizenbolletje.REDKEN, pleas help me!
 
Het product zit in een vrij grote pot (250ml), waar nog eens bijkomt dat producten van Redken in het algemeen en daar is dit masker dus geen uitzondering op, erg zuinig zijn.
Je krijgt waar voor je geld, en ook voldoende product.
 

De geur, vind ik moeilijk te omschrijven. Je ruikt de amandel door het amandelextract dat erin verwerkt zit, en dit vond ik nooit een aangename geur. Wanneer je het product echter gebruikt, ruikt je haar geweldig! Hier heb ik dan ook geregeld complimenten op gekregen.
Hoe vreemd het ook is, complimenten over de geur van mijn haar, mensen zeiden me steeds dat mijn haar echt goed rook. De geur zit dus ook echt goed!
 
 
 

Laat het masker 5 tot 15 minuten inwerken en je haar voelt "smooth" aan, en ruikt ook lekker.
Pure verwennerij voor je haar, al ligt de prijs een beetje aan de hoge kant je hebt ook wel wat.

Producten van Redken zijn verkrijgbaar bij officiële verdelers.
Het masker bevat 250ml en kost €33, maar nog eens, je hebt wel wat voor je geld.

Deze review bevat producten die me zijn opgestuurd door een product of merk,
dit heeft echt geen invloed op mijn mening over het product.
Voor meer info, lees mijn disclaimer.

Geen opmerkingen: