zaterdag 9 maart 2013

4 Budgettoppers (+swatch captain of the black pearl)

Goede beautyproducten hoeven echt niet veel geld meer te kosten door de fijne budgetmerken die bij ons te koop zijn. Ik had enkele nieuwe producten nodig en wou ook eens wat nieuw uitproberen. Ik kwam thuis met 4 nieuwe producten van Catrice en Essence waar ik héél tevreden over ben en ze bijna allemaal dagelijks gebruik en dat zegt al heel wat! De foto's zijn overbelicht en getrokken met mijn gsm waarvoor mijn excuses maar ze spreken voor zich.

Zoals je ziet, overbelichte foto's, sorry de snorry!
Catrice en Essence zijn merken die fijne producten hebben voor weinig geld. Ik had een nieuwe foundation nodig doordat ik van mijn vorige (NYC Stay All Day) puistjes kreeg, al vond ik het een hele goede foundation, mijn huid sprak dit tegen. De Catrice Photo Finish foundation is eentje waar menig beautyliefhebber fan van is, en daar ben ik ook bij. Hij geeft een mooie gezonde gloed zonder vet te worden op mijn gemengde-vette huid wat zeker een pluspunt is, dus ging ik nog maar eens voor deze. Ik heb deze in de kleur 02 Rosy Beige wat de perfecte tint voor mij is. Meestal moet ik foundations mengen om de juiste kleur te krijgen maar deze is net goed.
 
Onder de foundation zie je de Catrice re-touch light-reflecting concealer. Dit is echt een hele goede concealer voor onder de ogen, hij geeft ook een mooie gloed, die me er uitgeslapen laat uitzien, ookal is dit niet het geval. Erg mooi! Deze heb ik in de kleur 01 Ivory.
 
Een nieuwigheid is de Essence Match 2 Cover Cream Concealer, waar menig beautyblogger een positieve review over schreef, en terecht! Toen ik me opmaakte en mijn mama was me weer aan het begluren (doet ze altijd voor te zien welk van al die producten nu eigenlijk waar voor is) zei ze "amai dat camoufleert wel goed he!". Mijn mama draagt zelf nooit make-up en dit vond ze een van de weinige zinvolle producten uit mijn hele collectie, omdat dit écht doet wat hij moet doen, haha.
 
 
Als laatste een oogschaduw van Catrice die niet nieuw is, maar ik toch meenam omdat ik eigenlijk geen echt zwarte oogschaduw had tussen die tientalle oogschaduws. Heel donker groen, heel donker grijs, heel donker blauw, ja dat wel maar 'echt' zwart nog niet. Captain of the black pearl schijnt een van de meest gepigmenteerde zwarte oogschaduw te zijn die er was, en kan goed de concurrent zijn van een mac. Die grabbelde ik dus ook maar mee, en gelukkig. Hieronder vind je de foto's en swatches en daar hoef ik geen verdere uitleg bij te geven denk ik.
 
 
Door het flits lijkt hij misschien grijs maar op de swatch zal je zien dat hij echt gitzwart is.
 
 
 
Kijk eens wat een mooie shimmers erin zitten!
 
 
 
En zie hier... Deze swatch is recht op mijn huid gemaakt, met één enkel veegje.
 
 
 
 
Ik ben heel blij met mijn aankoopjes, en zeker voor zo weinig geld.
 
Wat zijn jouw budgettoppers?

Geen opmerkingen: