woensdag 27 februari 2013

10 Things you didn't know about me

Een blog lezen is altijd leuk, maar achter het scherm waarop dat artikel zit iemand die dat heeft geschreven. De persoon achter de blog zit hier soms een beetje verscholen achter beautyartikels.
Daarom heb ik vandaag 10 weetje over mij bij elkaar gezocht om jullie kennis te laten maken met Evelyne van Colourblogs. Het meisje achter de blog.

1. Ik schrijf geen wishlists meer op papier. Dit deed ik vroeger wel, en daar is een Louis Vuitton handtas uit voortgekomen, ik doe het even rustig aan nu.

2. Ik heb op school nog nooit een jaar moeten dubbelen. Iedereen bekijkt me altijd vreemd als ik zeg dat ik op mijn jaar zit, dus bij deze...

3. Ik heb geen iPhone en ben ook niet van plan van één te kopen, ik ben ook niet zo "smartphone-verslaafd" als andere mensen.

4. Dit jaar doe ik mijn eerste festivals. Van meerdere dagen, en ik hoop natuurlijk op warm weer. Dat word nog heel leuk, enkele dagen met een uitgelopen smokey eye op de weide lopen. yes!

5. Hoe slecht het ook is, maar ik was mijn haar elke dag. Of toch zo goed als elke dag, afgezien van af en toe een luie zondag.

6. Mijn lievelingsdrankje is Ice Tea Green, en mojito's natuurlijk.

7. Wanneer ik twijfel hoe een woord geschreven wordt, google ik het eerst voor ik het op facebook zet in een status of in een reactie.

8. Wanneer mijn vriend vroeg wat mijn lievelingskleur was, kon ik niet antwoorden. Ha! Niet waar, ik durfde gewoon niet meteen toegeven dat mijn lievelingskleur knal,fluo,in-your-face roze is. Ik denk dat hij het ondertussen wel doorheeft, sinds ik de winter al doorgekomen ben met fluo roze sjaal en handschoenen én bijpassende muts.

9. Die plug-in oortjes, weet je wel, die oortjes die je echt -in- je oren moet steken? Ze passen bij mij nooit, en dit is altijd een bron van zuchten en puffen tot grote ergernis van mijn omgeving 's ochtends.

10. Ik heb een ochtendhumeur en ben een avond- en nachtmens. Who said nights are for sleeping?!


Dit waren 10 'random facts' over mij, die spontaan bij me opkwamen waar ik anders misschien nooit aan zou denken. Haha, nu weet je dat ook weer.

Fijne dag iedereen!
Liefs, Evelyne

1 opmerking: