maandag 1 april 2013

The Body Shop oogschaduw 08 + 42

Onlangs kreeg mijn mama het idee om naar Wijnegem te gaan om te 'windowshoppen'. Ze wou bewegen als in sporten en shoppen leek haar een mooie compromis om het aangename aan het nuttige te koppelen. Ik kon ze natuurlijk niet alleen laten gaan en ging maar al te graag mee!
De laatste weken zijn enorm druk geweest wat maakte dat ik al maanden niet meer ben gaan winkelen.
Toen mijn mama zag dat er een promotie was op de duobodybutters van TBS, huppelde ze bijna de winkel binnen, de paarse duobutter is namelijk haar all-time-favourite en zo gingen we steeds verder de winkel binnen. Bleek dat het oude oogschaduwassortiment verdwijnt en wordt vervangen door de nieuwe Colour Crush oogschaduwtinten die onlangs zijn uitgebracht. Assortimentvernieuwing betekend dan ook promotie! 1 + 1 gratis op de oude oogschaduws. Daar maakte we gebruik van!
 

Uiteindelijk gingen we dan voor twee kleuren, mijn mama koos een mooie bronze tint, en liet de tweede over aan mij, ik koos voor een grijs-blauwe donkere oogschaduw met mooie blauwe shimmer in.
 
 



De swatch is gemaakt op een droge arm zonder basis of iets anders, met één veegje. Impressive!


 
De blauwe oogschaduw heb ik zaterdag onmiddelijk gedragen in combinatie met een nachtblauwe oogschaduw en de zwarte 'Captain of the black pearl' van Catrice en dat gaf een hele geslaagde donkerblauwe smokey eye! Mijn ooglook bleef een hele nacht zitten en trok niet in de plooitjes.
Deze nummer 42 is tot favoriet gebombardeerd en zal hem dan ook nog vaak gebruiken, denk ik.
 
Volgens TBS hebben hun oogschaduws een verzorgende werking op de huid, blijven ze lang op hun plek zitten en trekken ze niet samen in de lijntjes. Allemaal heel comfortabel te dragen en een breed assortiment uit tinten, van matt tot parelmoer tot prachtige shimmers.
 
De oogschaduws kosten normaal € 10 per stuk en misschien net daarom dat ik ze nooit apart heb gekocht, maar ze zijn hun prijs wel waard. Loop zeker eens langs bij The Body Shop want met de promotie 1 + 1 gratis kan je deze beauties echt niet laten liggen!
Ik ben van plan om nog eens te gaan kijken want ben echt wel verrast door deze oogschaduws.
 
Favourite it is!
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie kleurtjes :) Ik ben benieuwd naar de look die je ermee gemaakt hebt. Klinkt erg mooi namelijk.