donderdag 2 mei 2013

Felle lippen? (Deel 1)

Het wordt zomer. Stilletjes aan, maar ik heb goede hoop en denk nog steeds dat we er gaan komen. Wanneer het warm is en de zon schijnt heb ik nooit enige fut om mij op te maken, maar zonder make-up op een terrasje gaan zitten? Nee, dat gaat dan weer te ver. Oogmake-up ziet geen mens met die grote Michael Kors zonnebril op mijn neus, dus dat is verloren moeite. Lipgloss, ja! Ik ben fan van lipgloss, en dan vooral in de winter. En zo zijn we bij het topic van vandaag aangekomen.
Felle lippen, is het durven of gewoon doen?
 


De lipstick die je hieronder ziet is Kiss Kiss Hibiscus van Catrice waar ik enkele maanden geleden een review over schreef. Mooie lipstick ja, en ondertussen is hij al half op. Maar verder dan een blokje om de hoek heb ik hem niet langer opgehad. Wanneer je een lipstick half opdoet, voor hem er enkele minuten later weer af te vegen, dan kan je jezelf kronen tot 'schijter', of dat heb ik toch gedaan.
 
 
Fushia lipstick, sorry? IK?!
Fushia, fluo, knallend, neon roze lipgloss? Oh ja graag, maar de lipstick ligt weg te rotten in mijn lipstift bakje, waar er overigs nog veel meer verdwaald liggen te wezen. Top hoor!
 
Op het internet, op straat, op blogs, staat het vol met meisjes die zelfverzekerd over straat lopen met een felle lip. En ik? Ik koop en koop en koop, om al die mooie lippies nooooit op te smeren.
Mijn nude lipsticks dalen zienderogen, nude, leuk voor de winter met een hevige smokey maar deze zomer wil ik niet weer vervliegen door panische angst bij het zien van mijn Kiss Kiss Hibiscus en zijn andere vriendjes die daar maar liggen. Daarom vandaag inspiratie! Ik wil ook wel een mooie Yves Saint Laurent of Dior lipstick uit mijn handtas toveren in roze waarvan je ogen gaan pijndoen, maar durven, da's dan weer een ander verhaal.
 
 
Het lijkt dat heel de wereld het aandruft, en ik achterblijf. Vooral de twee laatste vind ik toppers. Voor rood ben ik zo niet, ik vind het heel mooi maar net wat tè klassiek voor mij, dit gaat nog enkele jaren moeten wachten. Ik ben al van niets op mijn lippen naar wat meer lipgloss en een balsem van the body shop met een melkroze kleurtje, gepigmenteerd zonder tèveel pigment. Om te wennen...
 
Het volgende op het lijstje zijn de chubby sticks en wanneer de zon weer komt kijken zal ik me eens wagen aan een felle lippie. Ik kan ze niet laten liggen, zo eenzaam.
Ik hou jullie zeker op de hoogte van operatie "schijtbroek-Evelyne-met-lipstick".
 
Houden jullie van felle lippies of zijn jullie net als ik verliefd maar toch met kleine angst?
 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Ik hou echt van felle lipkleuren, vooral met een neutrale ooglook :D

Vanessa zei

Die eerste lippen vind ik nog mooi!

Unknown zei

Heel erg leuk, ik hou er wel van en zou het zelf ook wel dragen!

Jolien zei

Ik vindt het ook heel leuk maar ook wel die kleine angst