vrijdag 5 juli 2013

New in: Michael Kors horloge

Ondertussen ben ik al bijna 1 maand 17 jaar oud. Mijn verjaardag valt op 12 juni en wat een geluk heb ik toch dat ik midden in de eindexamens verjaar. Dit jaar moest ik Duits en aardrijkskunde leren voor de dag erna, en ben op Duits ook fataal gebuisd, dus mijn verjaardag is een beetje verloren gegaan.
Maar goed, voor mijn verjaardag wou ik graag een nieuw horloge, groot, met veel bling bling, zoals ik alles eigenlijk graag heb.Every girl needs a little bling!

 Heel beauty-en fashion land is het afgelopen jaar in de ban geweest van de rosé gouden horloges van Michael Kors. Rosé goud is niet zo mijn ding maar zilver net wel...


Foto met flits getrokken. 
Door de chrono's in het midden en de pinnetjes opzij is het een stoer horloge, maar de diamantjes maken het allemaal wat zachter en meer meisje-meisje.

Afhankelijk van waar je deze horloge koopt schommelt hij rond de € 250 - 260.
Als je een budget variant wil, ga dan zeker eens kijken in Designer Outlet Roermond, want misschien kan je daar een koopje doen.

Ik ben er alvast heel blij mee.

Wat vind jij het mooist voor een horloge? Tijdloos zilver of trendy rosé?



Geen opmerkingen: