dinsdag 23 april 2013

Dior Birds of Paridise Summer 2013

Zomercollecties van high-end merken maken me keer op keer gelukkig. Zeker die van Chanel en die van Dior al helemaal. De zomer is de tijd om te experimenteren met kleur en felle lipkleuren voor mij. Nu de zon op sommige dagen al eens doorbreekt, is het tijd om te kijken wat we deze zomer op onze make-up tafel zien schitteren. Dior does it again!
 

Het is niet de eerste keer dat ik dit vermeld maar ik vind de persfoto's van high-end merken altijd geweldig. Deze collectie is geïnspireerd op de kleuren en pluimen van een paradijsvogel. Alles is gebombardeerd tot de wishlist, en dat wilt al wat zeggen wat daar ben ik veel zuiniger in geworden. 
 

 

Diorskin Nude tan Paradise duo € 58,50 

Een mooie bronzer en een nog mooiere blush samen in één mooie verpakking. Score!
Je krijgt er een mini kabuki kwastje bij, handig voor onderweg.

001 Pink Glow
002 Coral Glow
 

5 couleurs € 56,00

Blue Lagoon

Peacock



Diorshow liner waterproof € 24,00

Aqua green





 Dior Jelly lip pen € 25,00

Carioca, Gaïa
Ihabela, Copacabana

 Dior Addict lipstick € 33,50

On the beach, Flamingo
Exotique, Passionnée

Dior Vernis Bird of paradise Duo € 30,50 


Bahia Duo



Samba duo

 Summer blush brush € 61,50


 
Wat staat er zeker op mijn wishlist? De liner in Aqua green, Flamingo lipstick, en de duo bronzer-blush in pink glow. De kwast vind ik een leuk idee, maar zelf vind ik hem niet zo mooi, en een beetje ver boven mijn budget gaan. Te ver...
 
Droom je al weg naar een ver strand vol met Dior makeupjes? Ik ga alvast mee.




Geen opmerkingen: