woensdag 10 juli 2013

Last minute bikini

Door het slechte weer afgelopen weken, en maanden was ik niet zo in 'bikini-mood'. Ik had alle hoop in de zon laten meevloeiien in de bodem met de regen. Tot vorige week, toen was de zon eindelijk terug uit wat ik noem haar winterslaapje. Slaap. Ik heb één bikini gekocht, een fluoroze (what else?) van de H&M. Een bikini moet voor mij kleurrijk en budgetvriendelijk zijn, want ik wissel graag. Liever 5 verschillende als 1 dure meenemen op vakantie, wie doet dat niet liever? 


Voor iedereen die net zoals ik met dit warme weer zin heeft in bikini-shopping, of stressy rondzoekt naar nieuwe kleurtjes om mee te flaneren langs het strand of zwembad op hotel, lees zeker verder.

Ik zocht mijn favoriete badmode uit voor jou.







1) Agent Provocante: Top € 180 Bottom € 140
2) H&M: Bandeautop € 14,95
3) H&M: Bandeautop € 19,95
4) Hunkemöller: Badpak € 42,95
5) Hunkemöller: Top € 32,99 Bottom € 14,99
6) Mango: Bikinitop € 9,99 (sales)

De trends zijn heel duidelijk... Fluo, pastel en prints. Ik ben meer van het fluo dan van pastel en prints, en dat fluo heb ik het liefste in fluo roze ook. Afgelopen jaren heb ik steeds een halterbikini gedragen maar het nadeel daarvan is dat je altijd lelijke witte strepen hebt als je mooi gebruind bent, daarom kies ik dit jaar voor bandeau's. Bij de bandeaubikini's zitten meestal ook de 'touwtjes' bij om ze vast te maken rond je nek.  Ga zeker eens een kijkje nemen bij wat duurdere merken die je normaal niet zou kopen, het is nu koopjesperiode en wie weet kan je nog wel een leuke bikini aan de helft van de prijs op de kop tikken.

Ga jij deze zomer voor fluo of pastel als bikini?

1 opmerking:

Ilse zei

De tweede vind ik de mooiste.