woensdag 24 augustus 2011

2B cocktail lipgloss - Review

Helaas kan ik het niet hebben over het goeie weer dat we de afgelopen zomer hebben gehad.
Ik mis mijn bruine kleurtje dat ik in het voorjaar had, maar tegen het begin van de zomer me al had verlaten en nooit meer is teruggekomen :-( Jammer ...
Maar het cosmetica-merk 2B iets gevonden voor iedereen die het zomergevoel net als ik een beetje gemist heeft. Het heeft 4 roll-on glossjes ontwikkeld met 4 verschillende cocktailsmaken.
Goed als je toch dat zomergevoel en de smaak van een mojito op een terrasje met de warme zon op je gezicht wanneer je in de gietende regen met je paraplu,laarzen en jas aan staat te wachten op de trein of bus.
Of om in de winter op je lippen te doen en weg te dromen naar die heerlijke vakantie op dat tropische strand tussen de palmbomen met het geruis van de zee op de achtergrond.

Het merk heeft 4 verschillende smaken ontwikkeld : Coco Loco, Mojito, Gin Cubberdon en Tequilla Sunrise. Uiteraard hebben ze enkel de smaak meegekregen van de bekende cocktails en zijn ze alcoholvrij. Ik heb ze nog niet gespot in het kruitvatfiniaal in mijn stad maar hoop ze snel te pakken te krijgen.
Ik zou graag zeker en vast de mojito en coco loco te pakken willen zien te krijgen.
Hopelijk kan ik jullie snel een swatch voorschotelen.

De adviesprijs voor de glossjes is zoals jullie kunnen zien € 4,95 maar het is uiteraard de winkelier die de uiteindelijke prijs beslist.
Zouden jullie een cocktail-glossje willen of laat je ze toch liever liggen?

Geen opmerkingen: