zaterdag 13 augustus 2011

Vichy Normaderm

Hier ben ik alweer mijn lieve bloggers!

Ik heb vandaag voor jullie (behalve mijn excuses die ik eerder vandaag al heb geuploaded) een revieuw ; een verzorgingsproduct van Vichy.
Ik heb me enkele weken geleden opgegeven op de site van Vichy (www.normaderm.be) om een proefset Normaderm te ontvangen en testen.
Eerlijk gezegd ; ik was dit eigenlijk helemaal vergeten ...

Tot ik dinsdagvoormiddag een pakketje in de bus zag steken.
Toen ik het opendeed zag ik dit product, samen met een brief van vichy eruitkomen :
(Mijn excuses voor de brief, die had ik te snel aan flarden gescheurd, en had er niet aan gedacht dat ik het doosje en de brief intact moest houden voor de foto’s; DOM DOM DOM!!)



Op de brief meldt Vichy dat de proefset die ik had aangevraagd niet meer verkrijgbaar was en daarom hebben ze me een ander product toegestuurd.
Het is een verzorging die de onzuivere huid op 3 punten aanpakt :
Tegen onzuiverheden , 24u hydratatie en een matterend effect.

Wat is de bedoeling nu?
Ik moet het product 7 dagen lang elke dag ’s ochtends aanbrengen.
Na 7 dagen moet ik mij oordeel geven over dit product op www.normaderm.be/UITDAGING


Ik gebruik het product nu 4 dagen en dit is mijn mening tot nu toe :
Ik vind het een zeer aangenaam product, mijn huid voelt niet vet aan, wel gehyrdateerd, en hij ziet er ook inderdaar gematteerd uit, geen blinkybling op ons gezicht dat we niet graag hebben!
Verder ruikt hij ook fris, maar niet opvallend, hij voelt ook fris aan bij het aanbrengen
Het is een tube van 30ml, en het is 's ochtends aan te brengen, ik ben er heel blij over en ga misschien in de toekomst wel nog een tube halen.

Vichy is verkrijgbaar bij de apotheker.
Veel liefs, Evelyne ♥

Geen opmerkingen: