dinsdag 23 augustus 2011

Yves Rocher

Vele kennen waarschijnlijk de franse winkelketen Yves Rocher wel en wat hun producten ongeveer inhouden. Diegene die het merk niet kennen, zal ik er vandaag bekend mee maken.
Ikzelf heb ook enkele producten van Yves Rocher, en daar ben ik heel tevreden over.
Het enige nadeel dat ik kan vinden is dat het niet zo budgetvriendelijk is, of toch voor vele die budgetmerken als catrice en essence gewend zijn, qua prijs en kwaliteit.
De producten zijn redelijk prijselijk, voor de kleine hoeveelheden die meestal in de tubes en potjes zitten.
De goede kwaliteit van de producten maakt dan weer veel goed en zorgt ervoor dat je telkens als je het product gebruikt er ook helemaal niet veel van nodig hebt.

Dit zijn de producten die ik in mijn bezit heb :
(links naar rechts)
Lash plumping mascara black  ♥♥♥
Sebo-Specific : ultra-Matt dagcrème  ♥♥♥
Voetendeo
reinigende peeling met graankorrels
Luminelle oogschaduws  ♥♥♥
mini-lipgloss
Zwart khôl-potlood

Dit zijn 8 stuks met een prijskaartje van € 67,20 , wat ik vrij veel vind voor 8 producten waarvan je kan zien dat er niet zoveel in de tubes zit.

Gelukkig verwend Yves Rocher zijn klanten graag, en dan al zeker zijn vaste klanten.
Wanneer je in de winkel een klantenkaart vraagt krijg je bijna iedere maand een "uitnodiging" toegestuurd thuis. Hierop staan vaak hele interessante promoties en privileges voor de klanten.


Ook biedt de keten vaak promoties aan voor klanten zonder klantenkaart, zoals er vaak acties zijn als - % 50 op de hele winkel. En dan sla ook ik mijn slag ; en door die acties en de promoties van mijn klantenkaart heb ik voor deze acht producten maar € 25,60 moeten betalen.
Dat is een immens groot verschil vind ik, een verschil van maar liefst € 41,60 !!
Op de site staan deze promoties ook vaak, en wanneer je besteld vanaf €25 wordt je bestelling gratis geleverd en krijg je ook vaak gratis of voor 1 of 2 euro meer vele cadeautjes bij je bestelling bij!

Mijn favorieten van de producten?
Die heb ik aangegeven met hartjes achter bij de opsomming van producten. Het eerste is een ongelofelijk goede mascara die normaal € 17,90 zou kosten maar die ik heb gekregen bij het activeren van mijn klantenkaart. De Sebo-Specifiec dagcreme draag ik onder mijn make-up en zorgt dat mijn huid een hele dag gematteerd en zacht aanvoelt.
En de oogschaduws hebben een WAUW-pigmentatie, waarvan ik in de loop van de week nog een review van post. Benieuw hiernaar? Hou dan de blog zeker in de gaten! ;-)

Hebben jullie al eens producten van Yves Rocher gekocht en wat vonden jullie van de prijs-kwaliteit verhouding?

Enjoy your day!

Geen opmerkingen: