donderdag 25 augustus 2011

Yves Rocher Luminelle oogschaduw

Eerder deze week heb ik aan diegen die het merk Yves Rocher nog niet kenden voorgesteld ,in dat artikel vertelde ik jullie over de poederoogshaduws die ik zo prachtig vond, en beloofde ik jullie een swatch van deze pareltjes.
Wel hier komt die dan!

Ik heb 2 van de 10 kleuren, maar ga er zeker nog halen! Want ik denk dat jullie na deze swatches ook verliefd gaan zijn op de pigmentatie van deze juweeltjes.

Ik heb de kleuren nr. 77 Prune Griotte (donkerpaars-bruin) en nr. 70 Amande Vanille (zilver-wit hangt af van hoeveel je neemt)



Na slechts 1 keer mijn mijn droge vingertop over het oppervlak van de oogschaduws gaan kwam dit eraf :




Ik vind het zelf verbluffend hoe goed de pigmentatie is van deze oogschaduws.
Als je de kleuren subtiel wil gebruiken moet je voorzichtig zijn met de hoeveelheid je neemt, dan druk je best gewoon een keer of laat je vinger zachtjes over het oppervlak glijden anders heb je deze opvallende kleuren.
Of je kan een zacht oogschaduwborsteltje gebruiken natuurlijk.



 
 
 
 
 
 
 
Voor de foto hiernaast heb ik 1 keer met mijn droge vingertop van hierboven over mijn hand gewreven en dit is het resultaat ...
 
 
 
 
De oogschaduws van Yves Rocher zijn te koop in de finialen van Yves Rocher die je kan vinden op de site van YR of je kan heb ook bestellen natuurlijk.
In het doosje zit 3,3g poederoogschaduw en kost normaal € 8 maar als je even afwacht tot er een interessante promotie is of je klantenkaart gebruikt zoals ik al zei in het vorige Yves Rocher artikel, kan je de oogschaduw aan € 4 kopen of bestellen.
 
Hebben jullie de oogschaduws van YR al zelf eens geprobeert en vielen die ook zo in jou smaak als bij mij?

Geen opmerkingen: