zaterdag 24 december 2011

Colourblogs is wishing you a merry christmas!

Lieve volgers, lezers, ...

Vandaag is het dan zover, de maand december is voorbij gevlogen zonder dat ik er echt besef op had.
Ik had het super druk, met examens, die overigs heel goed waren, ik hoop voor die van jullie net hetzelfde. Met zo'n periodes hou ik de tijd niet in het oog.
Wat maakt dat ik me gisteren een ongeluk schrok toen iemand me vertelde dat het (gisteren) over twee dagen Kerst was.
Het lijkt net gisteren dat het nog zomer (achja, zomer ...) was, of de zomer daarvoor zit ook nog zo fris in mijn hoofd, alsof het nog maar kort geleden is.
Niets is minder waar...

We zijn aan het einde van 2011 gekomen, ik kan blijven doorgaan over hoe snel het jaar me is voorbij gegaan, en hoe weinig besef ik ervan had.
De tijd lijkt steeds sneller en sneller te gaan, en op bepaalde momenten besef ik plots hoe rap het allemaal gaat en probeer ik te genieten van alles en iedereen die ik leer kennen en wie op mijn pad komt. Ik ben dankbaar voor alle dingen die ik kan doen, en al heb kunnen doen door vooral mijn mama en mijn beste vriendinnen.

Vandaag zijn we Kerstmis, of Jezus al dan niet vandaag geboren is ga ik niet over oordelen,
maar ik wens jullie wel allemaal een hele fijne Kerst, met veel plezier, gelach en een gezellig samenzijn met vrienden en familie, en veel lekker eten en drinken.
Zelf ga ik het vieren met mijn familie in de Ardennen.
Misschien heb ik daar kans op een witte kerst?

Colourblogs is wishing you a very ...

Liefs, Evelyne!

Geen opmerkingen: