zaterdag 10 december 2011

So Laque! - Noir de Chine

Vandaag alweer een zwart lakje, de feestdagen zitten eraan te komen en dan vind ik zwarte en rode nagels altijd heel chic staan.
Vandaag een lakje van Bourjois, van hun So Laque!- collectie.
Bourjois zegt over deze nagellak dat hij tot 7 dagen zou houden, ik zit aan dag 2, en kan niet stoppen met naar mijn nagels te kijken, omdat ze zo'n mooie glans hebben!
Vaak wordt nagellak ietsjes matter naarmate hij opdroogd, Noir de Chine glanst nog steeds heel mooi.
I love it!


Benieuwd naar de swatches?

Ik weet niet of het jullie opvalt of niet, maar de laatste tijd grijp ik steeds meer naar zwarte lakjes.
Ik vind het gewoon tijdloos, klassiek en het staat overal bij.


Het is een gewone, zwarte lak, maar het is net de glans en de fijne textuur die hem zo speciaal maakt.
Hij lakt fantastisch, dekt in een laagje en het is een breed borsteltje, waarmee je in 1 strijkbeweging heel je nagel hebt gelakt.
Verder zit de droogtijd ook goed, hij heeft helemaal niet lang nodig, en ik draag hem nu 2dagen, en nog geen enkele chip te bespeuren, terwijl bij o.a. Catrice-lakjes nu al de halve nagel zou afgechipt zijn bij mij .
De prijs bedraagd rond de € 8,50, voor 10ml sneldrogende, ultraglanzende, fijne nagellak.

De lakjes van Bourjois zijn verkrijgbaar bij DI, Kruitvat, INNO en Ici Paris XL.
Draag jij soms zwarte lakjes?


1 opmerking:

Deb zei

Mooi kleurtje! Ik draag eigenlijk nooit zwarte lakjes dan lijken mijn vingers nog witter namelijk ;-) Ik heb er een speciaal voor nailart en een holografische zwarte lak die is wel mooi.