dinsdag 27 december 2011

Chanel le vernis - Quartz

Vandaag stel ik jullie voor aan een beauty die onder de kerstboom lag voor mij.
Quartz maakt deel uit van de herfstcollectie van Chanel.
Ik weet dat het ondertussen al geen 'herfst' meer is, al lijkt het er soms eerder op als het winter is.
Naast Quartz zitten ook péridot en graphite in deze mooie collectie.


Chanel Quartz is overigs mijn eerste lakje van Chanel, benieuwd wat ik ervan vind?


De lakjes van chanel komen in een doosje wanneer je ze koopt,
wat ik opzich al zeer veel luxe vind uitstralen.
In de winkel staan de flesjes ook uitgestalt zonder de rechthoekige dop met chanellogo op.
Die dop kan je er namelijk aftrekken, waardoor een kleiner rond dopje vrijkomt, wat veel makkelijker lakt als zo'n grote dop.

Foto in daglicht
Deze beauty staat niet graag op de foto, want de kleur is ontzettend moeilijk vast te leggen.
Het valt ook moeilijk te omschrijven maar ik denk dat het het meest neigt naar een taupe-achtig kleurtje met mooie glitters en een frost-finish.
Een hele boterham dus.
Het is een heel mooi, speciaal kleurtje. Toch is deze kleur het neutraalste van de 3.
Het staat heel chique op je nagels en ik kan wederom niet stoppen met mijn nagels te bewonderen.

Foto onder lamp
Deze foto heb ik genomoen bij kunstlicht en hier zie je duidelijk de frost-finish en de glittertjes in de lak.
Quartz heeft een smal borsteltje, maar lakt zeer goed.
Ik heb meestal liever brede borsteltjes, maar voor Chanel zet ik mijn voorkeuren even aan de kant.
Verder is de droogtijd ook zeer in orde.
Jammergenoeg heb ik op andere blogs moeten vernemen dat de kwaliteit niet beter is als een Catrice-lakje. Wat ik dan wel weer jammer vind voor de prijs die je betaald.

Ik ben zeer blij met Quartz, en mijn liefde voor Chanel nagellakjes is gewekt!
Ik vind het een investering waard ,doordat het zo'n 'unieke' lakjes zijn.

Chanellakjes zijn verkrijgbaar bij Planet Parfum, Ici Paris en Inno voor de prijs van rond de €23.
Hebben jullie Chanellakjes, of houden jullie het liever iets meer budget?

3 opmerkingen:

Lonneke zei

Ziet er hoed uit <3, love chanel!
Ik volg je.
X

MissPrettiness zei

Ziet er heel erg mooi uit! :D

Hafsah. zei

ziet er erg leuk uit!
je hebt echt een leuke blog!
elkaar volgen?
ik volg je al! (: x