woensdag 21 december 2011

Re-swatch : Essence - irreplaceble

Nu mijn examens gedaan zijn, en wacht op mijn resultaten, ben ik al op zoek naar de perfecte outfit voor de feestdagen, en daarbij hoort natuurlijk make-up en mijn nagels.
In de zoektocht naar een feestelijk lakje stootte ik op een lakje, dat al maanden in mijn stash zit maar nog nooit echt heb gedragen, wat ik al eens het geswatcht voor jullie maar op geen deftige, uitgebreide manier :
Essence- Irreplaceble


Toen was ik er echt niet van ondersteboven, ik vond het maar een flauwe kleur.
Het was toen net najaar, en voor die tijd van het jaar was het geen mooi lakje.
Vind ik het nu mooier?
Vind ik het geslaagd voor de feestdagen?
In ieder geval heb ik betere,mooiere foto's genomen voor jullie.
Benieuwd naar het reslutaat en de lak op mijn nagels?


Het lakje kan je omschrijven als nude, met meer bruin-grijze tinten in met enorm,
ENORM veel gouden glitters in.
Het waren niet de glitters die ik niet mooi vond maar eerder de flauwe kleur eronder.



Foto in daglicht

Zoals je kan zien, VEEL glitters, wat ik opzich wel mooi vind voor gelegenheiden als de oudejaarsfeesten en kerst.

Foto onder lamp

zo komt de lak uit onder kunstlicht.
Vind ik hem nu mooi? Ga ik hem dragen voor de feestdagen?
Nee ...
Ik zelf vind enkel de shimmer mooi, maar vind de kleur echt tegenslaan op mijn handen.
Het past gewoon niet bij me, het is niet m'n ding.

Vind jij deze lak wel mooi?
Perfect dan, want hij heeft enkel voordelen :
- Goedkoop (1.29)
- Goed verkrijgbaar (kruitvat)
- Erg feestelijk

Hebben jullie je outfit al klaarliggen en je make-up al getest voor dit weekend?

Geen opmerkingen: