donderdag 15 maart 2012

Kiss Kiss Hibiscus

Na een tijdje stilte op Colourblogs,
heb ik vandaag voor jullie een van de nieuwe lipsticks uit het Catrice assortiment.
Ik had al eentje uit het Ultimate Colour assortiment,
dit keer eentje uit het shine-gedeelte.
Deze lipstick stond op mijn wishlist, to-buy-list,
en na een vluchtig shopje door de stad na school, kwam ik thuis
en kon ik natuurlijk niet wachten om hem te swatchen!



Ik had de afgelopen weken al enkele prachtige swatches over deze beauty gezien,
en ja, ook in de winkel, liefde op het eerste gezicht.
Wel heel fel.
Dat ben ik niet gewend, maar zeker voor de zomer wou ik een knallende lippie.
Liefst fushia roos.
Missie volbracht!

De ultimate shime lipsticks zitten in een strakke zilvere huls zoals we gewend zijn.
Met op de onderkant een plakkertje met naam en kleur op,
zo maakt Catrice het je gemakkelijk op deze terug te vinden in je lipstick-stash.




Ook het Catrice-opschrift in de lipstick is zeker een pluspunt voor mij!
In werkelijkheid is de lipstick nog iets feller,knallender in de huls...

En dan nu de swatch ...
Knalroos, like it!
Mooie pigmentatie, mooie kleur, prettige substantie.
Kortom, een fijne lipstick voor een klein prijsje.


De lipsticks van Catrice zijn te verkrijgen bij kruitvat, voor €3,99

Hebben jullie al enkele nieuwe producten weten te scoren?


2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een mooie kleur :) Ik houd van die mooie fel roze tinten.

Lonneke zei

wauw prachtig !