vrijdag 6 april 2012

Catrice Cruise Couture LE (juni'12)

Oh boy, bijna een volledige maand geen post online!
Reden? Verschillende... school en werken.
Maar dat is eigenlijk geen uitvlucht, het zou niet mogen gebeuren. =(

Goed, vandaag stel ik jullie de nieuwe Limited edition van Catrice voor, die ik zelf helemaal geweldig vind, al zitten er niet allemaal LE's in. Enkele vaste producten worden opnieuw voorgesteld in deze LE.


Waarom Catrice dit doet? Daar heb ik eerlijk gezegd echt geen idee van.
Ik vind de voorgestelde collectie in alle geval er heel mooi uitzien, en de LE's die er dan bijkomen zijn ook heel leuk, vooral voor de zomer. De collectie komt uit aan het begin van de echte zomer, in juni.
Het ideale moment dus om te experimenteren met felle lippies en verschillende kleurtjes nagellak.
 Ook op de trend om nagels en lippen te matchen deze zomer speelt Catrice met deze collectie mooi op in en gaat hiermee luxemerken (o.a. MAC, Lancome,...)  achterna.


 Eye shadow palette  (€4,99)



Gel eyeliner (€ 3,99)



Lashes to kill waterproof volume mascara (€ 3,99)



Lip appeal lip gloss (€ 3,79)


In de kleuren in C01 Welcom to Pink tropez (limited edition) en 060 Coralista.
De eerste is dus maar tijdelijk beschikbaar, de kleur Coralista zit in het vaste assortiment.
Beide glossjes komen uit de lip appeal collectie van Catrice en hebben dus veel pigment, en een mooie glans!

Ultimate shine lip colour  (€ 3,99)


in de kleuren 110 Shy flamingo en 220 Mrs. Brightside
Beide geen LE's en zitten dus vast in het assortiment.
In de Ultimate Shine -lijn van Catrice die je lippen dus niet enkel van een intense kleur maar ook van een glansje voorziet.

 Defining duo blush (€ 3,49)

In de kleur apricot smoothie.
Deze blush zit in het vaste assortiment sinds de laatste assortimentverandering.
Geen LE dus.

Ultimate nail lacquer (€ 3,29)






In de kleuren : C01 Hi, Society!
C02 Jetsetter
C03 Welcome to pink tropez
C04 Feel the yacht beat
C05 Nautica

Wanneer je de kleuren van de lakjes en de oogschaduws bekijkt uit het paletje, zien we dezelfde kleuren terugkomen.
Hier pikt Catrice dus een graantje mee van de trend waar ik het al eerder over had, om nagels en lippen te matchen deze zomer.
Good god Catrice!
Verder is de prijs iets duurder, een normaal lakje van Catrice is € 2,49.
Wat de reden van deze plotse prijsverhoging is? Geen idee ...

 Beauty bag (€ 3,49)

Een 'toilette-tasje' op je make-up in mee te vervoeren in je tas naar overal waar jij ook heen gaat.
Handig!



Mijn mening over deze collectie?
Best leuk, alleen snap ik niet wat de precieze reden was van vaste producten in een LE te steken.
Anyway, ik vind het een leuke collectie.
Wat ik zeker wil ik de LE -lip appeal gloss in 'Welcome to Pink Tropez'.
Ik vind deze fel roze tinten zeer mooi, zeker voor de zomer, en het glossje heeft een hele leuke naam meegekregen van Catrice. Verder staat het lakje Jetsetter ook op mijn lijstje.

Wat vinden jullie van deze collectie?
Vinden jullie hem de naam LE waardig of gaan jullie eerder niet akkoord?


Geen opmerkingen: