donderdag 1 maart 2012

Catrice - Welcome to Roosywood

Voor vandaag heb ik een lakje voor jullie uit het vernieuwde assortiment van Catrice.
Dit lakje stond samen met hip queens wear blue jeans on top of my list!
Toen ik het eindelijk te pakken kreeg kwam het er niet van om het onmiddelijk eens te testen.
Ik vond het er in het flesje eerlijk gezegd saai uitzien.
Wil je weten hoe het er op mijn nagels uitziet?

Eerlijk gezegd, ik vond de lakjes van Catrice wel fijn, maar ik vond essence eigenlijk beter.
Beter lakken, en Catrice chipte even rap bij me af als essence.
Sinds Catrice hun lakjes een nieuw borsteltje heeft aangemeten krijg ik geen genoeg van Catrice.
Op enkele maanden tijd heeft het mijn hart terug veroverd.
Zeker met hun vernieuwde collectie en producten.

Hieronder draag ik 1 laagje Welcome to Roosywood.
Bijna zo goed als dekkend!

De swatch : een mooi oudroos-met-een-flush-paars-in lakje.
Mooi! Heel mooi!
Eigenlijk doet het me een beetje denken aan mijn Essie - Fondola Gondola alleen is deze een stuk donkerder en neigt essie meer naar nude-roze.

Het vernieuwde borsteltje, is een stuk korter, plater en voller.
I like! Mijn nagels waren in een mum van tijd gelakt door het vernieuwde bosteltje!


De droogtijd zit voor mij goed, en het lakje is qua houdbaarheid ook in orde.
Catrice - Welcome to Roosywood is verkrijgbaar in de Kruitvatfinialen met een Catrice-schap.
Je betaald €2.49 voor een lakje van Catrice.

Wat vinden jullie van de collectie-update van Catrice?
Zijn jullie ook zo tevreden over het nieuwe borsteltje of hebben jullie liever dunnere borsteltjes?

2 opmerkingen:

Lara zei

Ik heb dit kleurtje ook laatst gekocht en ben er erg tevreden over. Ik hou van de kwaliteit en van het kleurtje, zo mooi!

BeautyLoves zei

Ik houd van bredere kwastjes! Lakt voor mij gemakkelijk en veel preciezer dan een heel dun borsteltje.