dinsdag 11 september 2012

Deauty, Discover (September) Beauty

In het artikel van gisteren legde ik het nieuwe fenomeen 'Deauty' al uit.
Gisteren zat hij in de bus, en vandaag heb ik hem met veel liefde en evenveel nieuwsgierigheid als al de anderen die hem hebben toegestuurd gekregen.
Vandaag voor jullie de foto's!






Iedere beautistas zou zich in mijn plaats ook als een klein meisje in een grote winkel vol barbies of snoepjes of wat dan ook voelen. Speeltijd dus!
Een mooi mattzwart doosje met het logo op was een mooi, stijlvol begin.
Een schattig strikje en een briefje lagen toen nog op mij te wachten.

 
Een mooi ingepakte beautybox die ongetwijfeld na de foto werd verslind door vele!
Ik was erg benieuwd naar de inhoud, al wist ik al op voorhand wat erin zat.
 
 
Deze maand bevat de box 5 producten, waarvan ook 3 full size
als het deze lijn verder zet, zal de Deauty zonder twijfel een groot succes worden!
Wat zat erin?
 
L'Oréal Professionnel - Mythic Oil (125ml, FULL SIZE)
Redken - Full Effect 04 Nourishing Mousse (65ml)
Clarins - HydraQuench Intesive Serus (15ml)
Nuxe - Micellair Reinigingswater met rozenblaadjes (100ml - FULLSIZE)
Essie - Size Matters (13,5ml, FULL SIZE)
 
 

 
Swtaches en reviews van de producten volgen snel!
 
Voor meer info of bestellen van een box kan je terecht op de site van Deauty.
Hier kan je eveneens je profiel aanmaken, waarbij enkele vragen naar je huidtype worden gesteld,
om zo de keuze van de producten door Deauty-medewerkers optimaal af te stellen.
Voor € 15 incl verzendingskosten wordt Deauty bij jou thuis geleverd.
 
Het jij intresse in deze box?
Wat vind je van de keuze van de producten voor de eerste editie van Deauty?

Geen opmerkingen: