woensdag 5 september 2012

Essence Class of 2013 collection + back to school!

3 september,
Ik hoorde mijn wekker afgaan en dacht zoals iedere eerste schooldag: "Hier gaan we weer!".
Voor mij en duizenden anderen was het weer de eerste dag om het oude leventje terug op te pikken, en verder te gaan waar de vakantie dat had onderbroken.
Het "goede leven" zoals sommigen zeggen, is voorbij. Voor mij niet!
Door het feit dat ik in de vakantie bijna iedere dag heb moeten werken van 's ochtends tot 's avonds het staan werken tot ik op het einde van augustus thuis kwam, en bijna onmiddelijk in slaap viel.
Wij, schoolgangers, hebben echt niet te klagen!
Terug naar waar alles nog positief leek te zijn ... Ik kwam aan op school, een nieuwe klas, nieuwe mensen, nieuwe leerkrachten, nieuwe regels, nieuwe doelstellingen, een heel nieuw jaar met nieuwe kansen om mezelf te bewijzen. Dit jaar doe ik dat in 5 Onthaal- en Public Relations.
Dit omdat PR me een ongelofelijk fijne branche lijkt om in te werken.
Hard werken, veel stress, veel druk maar een fijne job met leuke mensen die je iedere dag ontmoet.
Die nieuwe klas van mij lijk me erg fijn, we zijn met 13 wat ik een perfect aantal mensen vind om in een klas les te volgen (vorig jaar met 22, veel te veel!). Alle 13 daarvan zijn meisjes!
Het lijken me ook allemaal leuke meisjes, we gaan een jaar vol nieuwe avonturen tegemoet!


Essence komt met het begin van het nieuwe school-en collegejaar met een LE die volledig in het teken staat van de college-look. Classy is back!
Mooie, klassieke kleuren als beige, bordeauxrood, grijs, blauw en roze zijn de IT-kleuren dit najaar in jou make-upbag. Op deze kleuren heeft Essence zijn collectie gebasseerd.
De leuke, budgetvriendelijke producten die we gewend zijn van Essence en uit deze kleurencombinaties zijn gekomen, zet ik vandaag op een rijtje!

Blauw, bordeauxrood, grijs, roze, aan wat doet je dat denken?
Voor mij heeft het wel wat weg van de Amerikaanse vlag, en het roze van de 'American Dream'.
Producten en verpakkingen zijn geïnspireerd op het hele college-gebeuren in Amerika.
Class of 2013...
 
Oogschaduwpennen, zoals we nog al bij andere merken zagen maar telkens wel een grote hit zijn, Essence komt met een grijze, beige en blauwe versie van het geliefde product.
 
 
 Zoals telkens weer opnieuw, de nagellakjes

 Een topcoat met zwarte onderlaag en grove glitters.
Perfect te combineren met de bovenstaande gekleurde lakjes

 
 In elke LE-collectie komt Essence ook met een lip-tint.
Hier een rode en roze variant.
 
 
 De blush, eentje die weer vele harten sneller gaat doen slaan!
It looks verrrrrry prrrretty!
 
Ook het translucent powder is geen nieuw product in LE collecties.
We zagen het voor het eerst bij Essence met de Hey sailor collectie, van vorige zomer.
Dat zat toen in een potje, als los poeder.
Later kwam het bij Catrice ook uit, in een vaste versie.
Vandaag zit dat vaste poeder ook in het vaste assortiment van Catrice en het losse in dat van Essence.
In deze LE komt Essence ook met een vast poeder.
 
Die leuke extratjes maken het eens zo leuk bij LE's vind ik!
Mooie haarlintjes.



En opnieuw een make-up bag.
 



Wat staat er op jullie verlanglijstje genoteerd?


Geen opmerkingen: