zaterdag 15 september 2012

Essie - Size matters

In mijn vorige post over de inhoud van de geweldige Deauty beautybox konden jullie al zien dat er een Essie-lakje bij de producten zat. Een rood, classy lakje dat voor iedere gelegenheid past.
Je zou het misschien niet verwachten van een beautyblogger, maar het was nog maar mijn tweede ervaring met het merk Essie.
De reden hiervoor is dat ik niet super tevreden was achterafgezien over mijn eerste Essie lakje, Fondola Gondola. Het dekt wel goed, maar chipte ontzettend snel.
Kan dit lakje, Size Matters, mij wel overtuigen?



 De flacon van Essie lakjes kennen we ondertussen al, mooi, strak, zonder tierlantijntjes,
vind ik leuk! Ook zijn de flesjes best groot, en krijg je wel wat product terug voor je geld.


Foto genomen met 2 laagjes.


2 laagjes :
Voor zij die het niet stoort dat je nog een beetje nagelwit ziet, kunnen 2 laagjes perfect.
Het is niet zo dat het nog transparant is, maar je ziet nog een beetje nagelwit.
Ik heb hem 2dagen gedragen met 2 laagjes.


Size Matters na 3 laagjes...
Beter in mijn ogen, en heb hem nu ook de rest van de week met 3 laagjes gedragen.


Houdbaarheid ben ik heel tevreden over, hier en daar een chipje.
Chips zijn ook altijd op plaatsen waar mijn nagels kloofjes hebben, en dus eigenlijk niet meer als normaal. Ik ben zeer tevreden over dit lakje!
Een mooi kleurtje, met een mooie hoogglans finish.

Essie vind je bij Kruidvat, DI, en in Nederland bij Etos en DA.
In je flacon zit 13,5 ml en dat is best wel wat, en hiervoor betaal je ongeveer € 11 voor.
Essie heeft keuze uit veel verschillende kleuren, er zit voor iedereen wel wat tussen!

Voor diegene die de informatie over de Deautybox nog eens willen nalezen kunnen hier doorklikken.

Deze review bevat producten die me zijn opgestuurd door een merk of dienst,
dit heeft echter geen inloed op mijn mening, voor meer info, lees mijn disclaimer

2 opmerkingen:

Jolien zei

Ik heb het kleurtje nu ook op en vindt het echt geslaagd !

Sam zei

Mooie kleur, maar als ik je een tip mag geven: probeer je nagels iets netter te lakken. Die geknoeide restjes naast je nagels zijn makkelijk te verwijderen met een wattenstaafje, ziet er dan een stuk beter/serieuzer uit.