zondag 8 januari 2012

Catrice assortiment update 2012

Allereerst wil ik jullie allemaal een gelukkig en gezond 2012 wensen, ik kreeg hier de kans nog niet toe, doordat de tijd me ontbrak om te schrijven voor de blog, sorry!
Ik hoop dat jullie allemaal heel gelukkig zijn, en dat jullie enkel goede dingen kennen in het nieuwe jaar! Ik heb afgelopen vakantie, naast naar veel kerst-en nieuwjaarsfeestjes te moeten gaan, ook veel gewerkt. Waardoor ik niet altijd tijd en energie had om te schrijven.
De vakantie loopt nu ten einde, en ik heb gisteren mijn laatste dag gewerkt van deze kerstvakantie.
Als mijn schoolwerk vanaf morgen ook een beetje meezit, komen er weer geregeld nieuwe artikels en nieuwe product-swatches online!


Waar ik het vandaag over wil hebben is het nieuwe assortiment van Catrice.
Alweer een update van hun assortiment, ze hebben er nog niet zo lang geleden een gehad maar een beetje verandering en innovatie is nooit slecht.
Er gaan weer enkele producten uit het assortiment, maar dat wil zeggen dat er weer plaats is voor nieuwe mooie producten in het Catrice-schap.
Die producten stel ik vandaag graag aan jullie voor!



In het vernieuwde assortiment zitten zeker producten die ik nog graag in mijn bezit wil hebben, wat ik minder had bij de vorige collectie-update.


Nieuwe Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow (€2,79)

Intensif eye Wet & Dry Shadow (€3,79)

Absolute Eye Colour Quattro Eyeshadow (€4,49)
Het rechtse palette vind ik sterk lijken op een van de twee palettejes uit de papagena-collectie van enkele maanden geleden.

Smokey Eyes Set (€4,49)

Eyeliner pen (1,99)


Smokey Eyes Brush (€2,79)

Defining Duo Blush (€3,49)


Made To Stay Highlighter Pen (€3,79)



Prime And Fine – Translucent Loose Powder (€5,49)

Ultimate Colour Lip Colour (€3,99)

Ultimate Shine Lip Colour €3,99


Plus+ Length Mascara (3,49)
Volume plus+ Curl Mascara (3,49)
Volume Plus+ Waterproof Mascara (3,49)


The Giant - Extreme Volume Mascara (€4,49)

Colour show - Colour Show – Colour & Stay Lip Gloss (€3,79)

Lip Appeal – Moisture & Shine Lip Gloss (€3,79)


Naast al deze mooie producten komen er maar liefst 18 nieuwe ultimate nail laquers in het assortiment!
(€2,49)
(Van links naar rechts)
420 Dirty Berry
670 It's Rambo No. 5
 680 Khaki Perry
 690 Fred Said Red

700 Birdy Reloaded!
710 Dulce & Havanna
720 Bruno Brownani
740 King Of Greens


770 Put Lavender On Agenda
 780 Welcome To Roosywood
790 The Pinky And The Brain
 800 Heavy Metallilac

810 ACid/DC (Easy peasy lemon squeezy met een andere naam??)
820 Pimp My Shrimp
830 Salmon & Garfunkel
 840 Genius In The Bottle
850 Aretha's R-E-S-P-I-N-K
860 Browno Mars

Ultimates nudes (€2,49)

070 Same Seine But Different
 080 Sing: Oh, Champs-Élysées
090 Karl Says Très Chic

Ik vind hier zeker enkele leuke dingen tussen die ik graag zou hebben, en waar ik benieuwd naar ben, waaronder enkele van de nieuwe lakjes.
Hebben jullie al een wishlist(-je) gemaakt, of naar welke producten zijn jullie benieuwd?

1 opmerking:

Lotte zei

Ik ben vooral benieuwd naar de nagellakjes :)