zondag 15 januari 2012

Autosalon 2012 : Gucci for Fiat 500

Ik hoor jullie al denken, auto's op een beautyblog?
Jawel, gisteren ben ik naar het jaarlijkse autosalon in Brussel geweest, met mijn mama, broer en vriend.
En daar zag ik een klein, schattig, fancy autotje staan.
Kennen jullie de fiat 500? Een klein bol autotje, heel schattig allemaal.
In Brussel stond deze fiat 500, maar dan in Gucci -variant!


Ik heb het autotje altijd wel mooi gevonden, maar dit vond ik gewoon geweldig!



Een samenwerking tussen Fiat en Gucci.
Zowel Gucci als Fiat zijn beide Italiaans, maar daar stopte voor mij de gelijkenis ...
Maar daar zag ik een schattig Fiatje staan,  met op het dak de Gucci-strepen op.
En nee, het was geen toeval ...


J.LO for Fiat by Gucci
Mijn foto's :




De Gucci-details maakte de auto helemaal af!


Zelfs op de velgen vinden we het Gucci-logo terug

Alsook op de hoofdsteun van de zetel ...



Ik zag het helemaal zitten dat autotje.
Vanbinnen was de auto op de zetel volledig in wit leder afgewerkt waar Gucci-tekentjes in gedrukt stonden, en de gordels waren net als het dak en de achterkant in donkergroen- en rode strepen, wat eigen is aan Gucci.

Deze auto is net dat beetje, over the top, maar ik vind hem echt leuk!
Zou jij met een autotje als dit willen rondrijden of vinden jullie het helemaal overdreven?

1 opmerking:

Jolien zei

Leuke auto !
Ik zou er zeker mee willen rondrijden ;)