woensdag 18 januari 2012

Essie - Fondola Gondola

Voor wie me op twitter volgt heeft enkele dagen misschien al gezien dat ik helemaal in de wolken ben van mijn nieuwe, en eerste, Essie lakje.
Fondola Gondola


Essie is niet zomaar overal verkrijgbaar, wat ik heel jammer vind, al hebben DI en Ici Paris de lakjes nu ook in hun winkelassortiment geïntergeerd.
Ik kon dit lakje bemachtigen in een mooie winkel, Lilly Mechelen, waar ze op een hele mooie display stonden, allerlei kleurtjes bij elkaar, voor maar 9 euro.
Net daarom kon ik het zeker niet laten staan, de normale prijs van een Essie lakje bedraagd,
afhankelijk van waar je het koopt, rond de 13 à 14 euro.

Doordat alle kleurtjes er zo mooi uitzagen heeft mijn allerliefste vriendje de knoop maar doorgehakt en is het dit lief, oudroze lakje geworden.

Benieuwd?

Afhankelijk van in wat voor licht je staat kan de kleur hard van kleur verschillen.
het is me opgevallen dat de lak in bepaald licht een roze nude-tintje lijkt op andere momenten lijkt het dan weer naar het barbie-roze neigen.
Allesinds, ik vind het een mooi lakje.


De foto is niet heel erg scherp, waarvoor ik me verontschuldig.
De lak dekt perfect met 2 laagjes, alleen moet je opletten dat je niet te dik lakt want de droogtijd kon volgens mij toch net iets beter.

Het borsteltje is dun, maar 'waaierd' ver uit op de nagel, waardoor je nagel snel gelakt is.
De houdbaarheid is ook zeer goed, 3 dagen zonder chips, waarna hij begon te chippen.
Als denk ik dat het eerder aan mijn nagels lag als aan de lak :-(
Ik ben heel tevreden van dit merk, en wil er zeker nog wel enkele kleurtjes van zien te bemachtigen.


Lakjes van Essie zijn verkrijgbaar op verschillende webshops, in DI en Ici Paris XL.
Ze kosten rond de 13euro en komen in vele verschillende kleuren.

Hebben jullie lakjes van Essie, welke?


3 opmerkingen:

Merel zei

Erg mooie kleur! Fijne review xx

Lise X zei

super ;)
wilde al altijd dat soort roze en nu weet ik waar ik naartoe moet gaan ;) x

Jolien zei

Leuk kleurtje, Essie is al altijd m'n favo ;-).
En nu ze in de benelux te koop zijn is het echt leuk