woensdag 11 januari 2012

Chanel - Harmonie de primtemps collection

Afgelopen week stelde ik jullie de upate van het Catrice assortiment, vandaag stel ik jullie de nieuwste collectie voor het voorjaar van Chanel voor.
Echt budget valt het niet te noemen, maar de producten zijn werkelijk fantastisch!
Sinds mijn eerste Chanellakje (Quartz) ben ik volledig verliefd geworden op dit luxe cosmetica-merk.

Hun voorjaarscollectie viel me dan ook meteen op, je zal een iets gepeperder bedrag moeten neertellen als wanneer je naar de drogisterij gaat, maar het luxegevoel is niet te evenaren, vind ik.



Kijk snel verder voor de collectie!

Vanaf 15 januari kunnen fans van Chanel de parfumerie bestormen voor enkele van deze prachtige stukken uit de collectie te proberen bemachtigen.
De collectie zit vol frisse, vrouwelijke, zomerse tinten die mij bij het zien onmiddelijk uit mijn winterse bui hielpen.
Persfoto's van Chanel zijn altijd simpelweg, prachtig!
Omdat een volledig artikel met persfoto's en de volledige collectie teveel zou worden heb ik besloten dit in meerdere blogs te doen. Dit artikel hebben jullie gisteren al mogen bewonderen (you did?).
En dan stel ik jullie vandaag graag voor aan deze beauties!

Blush horizon de Chanel (€ 55,00) - limited edition

Een mooie blush, maar vrij sober vind ik.
In vergelijking tot andere blushes van Estèe Lauder, Dior ect. vind ik dit patroon vrij 'gewoontjes'.
Het mooie zwartglanzende doosje en de gravering van Chanel is dan weer wel heel mooi, en ook heel kenmerkend voor een blush van chanel


Poudre universelle compacte Jasmin (€ 38,00) - limited edition


Les 4 ombres Eclosion (€ 47,50)


Het welbekende 4-kleuren palettje van Chanel, met mooie aardetinten met een frisse toets door het rose in. Dit spreekt me zeker aan.


Ombre essentiel Tigerlily - limited edition & Rose de mai (€ 26,00)


Stylo yeux waterproof Grenat (€ 22,50)


 Rouge coco shine Candeur & Flirt (€ 29,00)

Oh boy, they are soooo pretty!
I WANT THIS!!!!


Rouge coco baume (€ 29,50)


Lèvres scintillantes Bonbon, Pétillant & Bagatelle  (€ 25,00)
I WANT THIS TOOOOO!!
De hulzen van deze glossjes zijn zo mooi, dit vind je niet in drogisterij.
In de glossjes van Chanel zitten vaak een mooie shimmer, wat ik hier in de glosjes ook lijk te zien.


Le crayon lèvres Bois de rose & Rose corail (€ 20,50)


Le Vernis April, May & June (€ 22,00)

De lakjes zijn denk ik voor mij toch wel de sterren van de collectie!
Ik wil ze alle drie!
Ik vrees enkel dat de lakjes snel uitverkocht zullen zijn, het goede nieuws is dan weer dat de lakjes niet Limited Edition zullen zijn, en dus langer verkrijgbaar zullen zijn.
Dit wordt mijn traktatie voor mezelf voor mijn verjaardag rond juni.

Rouge coco (€ 29,00)


Ik ben weg van Paradis en Chalys.

Ik vind het een prachtige collectie.
Mooie tinten, mooie verpakingen, mooie producten, zoals we eigenlijk wel gewend zijn van Chanel, laat ons eerlijk zijn...

Wat vinden jullie van de Chanel -collectie?
Zijn jullie bereidt wat meer neer te tellen voor parfumerie cosmetica of houden jullie het liever budget?




1 opmerking:

Lise X zei

Dit is super geschreven :)
Zelf heb ik iets met Channel ... waarom? geen idee. Alvast bedankt voor de tips!

Lise X