donderdag 19 januari 2012

Vaseline - Rosy lips

Met het weer dat toch weer een heel stuk kouder wordt, de winter die er plots helemaal doorkomt
kan het al eens voorvallen dat je lippen dit niet zo leuk vinden en droog gaan worden.
Met alle scheurtjes en losse velletjes die daarop volgen.
Ik denk dat niemand dit leuk vind ... Ik in elk geval al zeker niet!

Ik heb dan ook preventief verschillende lippenbalsems en verzorgingen geprobeert, en gebruikt.
Ik vond Labello altijd heel fijn, maar ik heb een nieuwe favoriet!


Lip Therapy van Vaseline
Ik heb ze tot nu toe in 3 varianten zien liggen : orginal, aloë vera en deze Rosy lips


Ik wist zelfs tot enkele maanden geleden niet dat Vaseline ook lipverzorging had.
Tot ik deze balsem op een blog tegenkwam met een hele positieve reactie bij dat het een heel fijn en heel budgetvriendelijk product was.

Toen ik laatst in het Kruitvat was, lagen deze aan de kassa, in de 3 varianten die ik hierboven al opnoemde : original, aloë vera en rosy lips.
Ik heb voor mijn vriend de aloe vera meegenomen, en voor mij natuurlijk de roze.

Het product is door mijzelf al gebruikt, ik heb dit niet zo gekocht!!

Het product zit in een klein rond ijzeren doosje :
Het sluit goed, ik hoop dan ook dat het zo gaat blijven en dat het niet op een moment bijna of zelfs niet meer sluit, wat ik wel vaker heb bij doosjes als deze.

Ik was hier zeer benieuwd naar, en heb het dus ook meteen uitgeprobeert.
En ja hoor, i love it!
Wanneer ik de balsem op mijn lippen heb plakt deze niet, wat ik soms met labello wel heb.
En hij ruikt een beetje naar bubblegum vind ik.
Niet storend of hard maar het heeft een zoete geur, dat vind ik hierbij wel leuk.

Momenteel staan ze in promotie in het kruitvat : 2 voor €3.
Een goede, budgetvriendelijke lippenbalsem is altijd goed meegenomen!

Geen opmerkingen: