woensdag 29 februari 2012

Favorieten - Februari

Wauw, de maand is al om, het ging razendsnel voorbij, en nu zijn we dan al aanbeland op de eenigste dag in het jaar, dat maar om de 4jaar voorvalt.
Hoera hoera, schrikkeljaar!
Niet enkel daarvoor maar ook omdat ik jullie eens wou verassen met een nieuwe colum :
Vandaag heb ik voor jullie voor het eerst een artikeltje met mijn favoriete producten die ik in februari heb getest (of heel graag heb gebruikt...).
Deze maand heb ik eigenlijk vrij veel nieuwe producten gekocht, maar niet alle producten waren onmiddelijk tot favoriet gebombardeerd.
Deze wel ...

Zoals ik al zei, vele nieuwe producten.
Toen ik de foto's net aan het uploaden was dacht ik eigenlijk aan nog vele andere producten die ik eigenlijk ook tot 'favoriet' heb benoemd.
Ik had op voorhand een lijstje gemaakt, maar ben plots in het wilde weg foto's beginnen schieten.
Heb de eerste producten genomen die ik zag waarvan ik afgelopen maand echt gek was.
Graag had ik mijn nieuwe Chanel-lakjes nog bij op de foto gezet, te laat :(
Namelijk April en Peridot. Love them!

Maar goed,
mijn favorieten van februari 2012.



- TBS body butter in peach
- Demake'Up nieuwe verzorgingslijn (komt nog een review van!)
- Essence gel eyeliner in 01 midnight in Paris
- Essense eyeshadowbase
- H&M blushkwast

Laten we beginnen bij de body butter.
Vroeger had mijn mama van het vriendinnetje van mijn broer met kerst ooit eens een pakketje van the body shop gekregen met een scrub,badolie en body butter in papaya.
Die is er toen vrij rap door gegaan, maar sinds toen zijn er vrijwel bijna geen producten van TBS meer in ons thuis (badkamer) binnengekomen.
Maar op het einde van de solden in januari besloot ik toch eens een kijkje te nemen in het finiaal in mijn stad met mijn mama en zag dat de butters van 10 (sommige €15) naar €5 stonden afgeprijst.
Het is geweten dat TBS altijd aangename kortingen geeft tijdens de solden.
Ik vond dit een heerlijke geur, al was mijn mama niet overtuigt, ze vond hem te sterk.
I loved it! Het deed me echt denken aan zomer, toen het buiten sneeuwde.
Mijn lichaam heeft dan ook genoten van de verwennerij van deze heerlijke butter die mijn huid extreem hydrateerd doordat het zo'n volle bodycream is.
Trouwens, mijn mama+broer zijn er nu toch ook op verzot, en hij is al half leeg ...

De producten van Demake'Up ontving ik begin februari,
en besloot om ze eerst aan een grondige test te onderwerpen alsvorens een revieuw te schrijven.
Maar vanaf de eerste moment dat ik de doppen van deze mooie flesjes draaide, was ik verkocht.
De producten ruiken enorm lekker, en voelen fris aan, net wat mijn huid nodig heeft.
Ik heb ze met veel plezier een maand lang gebruikt, getest en jullie mogen zeker nog een uitgebreid artikel vinden over deze fantastische producten.

De gel eyeliner van Essence.
Tja, ik ben een meisje dat van eyeliner houdt, khôl, vloeibare eyeliner,...
Dus was ik benieuwd of ik hier ook zo weg van was en besloot maar een potje mee te nemen in midnight in paris.
En jawel hoor, i love it!
Deze eyeliner overleeft perfect een hele dag werken, en een hele dag school.
In het begin is het een beetje zoeken naar wat voor jou de beste manier is om het aan te brengen, maar met de eenvoudige gel-liner kwast van essence gaat dit heel gemakkelijk.

De Essence eyeshadowbase.
Geen nieuw product, oke. Maar ik gebruikte toch januari nog steeds die van de yourock! limited edition-collectie. Die was nog niet op.
Maar nu dus wel, en oogschaduw komt echt veel beter uit met een basislaagje eronder, dus besloot ik deze oogschaduwbasis uit het ondertussen vaste assortiment van Essence eens te proberen.
En deze is nog vele beter!
Het is een zachte substantie, een beetje te vergelijken met fond de teint eigenlijk, en wordt aangebracht met een handig sponsje.
Het legt een egaal laagje op mijn oog en houdt mijn oogschaduw vele beter op zijn plaats.

H&M blushkwast
Na al enkele oogschaduwkwastjes te hebben getest van H&M die trouwens heel fijn zijn,
was ik op zoek naar een kwalitatief goede, niet al te dure blushkwast.
Dus besloot ik die van H&M mee te nemen,
samen met nog wat oogschaduwkwastjes afgelopen week.
En nu blijkt deze blushkwast nog een hele fijne kwast te zijn!
En erg budgetvriendelijk ook ; ik heb het max €3 betaald.


Fijne prodcuten deze maand dus.
Hebben jullie bepaalde producten tot favoriet bekroond deze maand?
Dit artikel bevat producten die mij door een bedrijf zijn opgestuurd,
dit beïnvloed op geen enkele manier echter mijn mening. Meer info? Lees mijn disclaimer.

1 opmerking:

BeautyLoves zei

The Body Shop heeft inderdaad keigoede solden. Ben zelf ook geweest in januari :)