maandag 5 november 2012

Essie winter 2012 collection

We hebben de klok een uurtje teruggedraaid, de bladeren zijn van de bomen aan het vallen, ik heb mijn winterjas uit de kast gehaald, de volgende stap zijn mijn handschoenen.
Het is dus herfst. Ik moet zeggen dat herfst en winter niet bepaald mijn favoriete seizoenen zijn.
Ik ben een kom-we-zetten-ons-tot-'snachts-op-een-terrasje-met-een-cocktail-kinda girl.
Voor minstens 6 maanden zal ik binnen moeten blijven met mijn cocktails, jammer.
Aan de andere kant, het leuke van de winter zijn de winter- en vooral feestcollecties van merken.
De ene prachtige mac komt na de andere Chanel en Dior collectie uit voor de feestdagen.
Ook de nieuwe collectie van Essie ligt vanaf eind deze maand in de rekken.




 Butler Pleas

Kobalt met blauw bloed

Leading Lady


Koninklijk karmijnrood

She's pampered

Luxueus scharlakenrood

Where's my chauffeur?

Heerlijk turkoois
 

Snap Happy


vurig vermiljoen

Beyond Cozy

Glinstering van vele karaten goud
 
Voor mij is Beyond Cozy de absolute topper van deze collectie en zal ook op vele nagels gedragen worden in de nacht van 2012 op 2013, echt een feestelijk kleurtje.
 
De collectie zal vanaf december te vinden zijn in de winkels.
In België bij Kruidvat en DI voor € 10,99 per lakje.
 
Staan er lakjes op jouw wishlist?


Geen opmerkingen: