dinsdag 13 november 2012

Rituals Metropolitan Boulevard Make-up

 
Enkele maanden geleden kreeg ik de kans om enkele producten van Rituals te testen uit hun
Urban Chic make-up collectie. Ik had toen nog geen enkele ervaring met make-up van rituals maar was toen zeer aangenaam verrast over de kwaliteit van de producten.
 
De Urban Chic was de zomercollectie, en vandaag laat ik jullie de foto's van de wintercollectie zien.
De nieuwe collectie heet Metropolitan Boulevard en zit weer vol mooie producten.

 


 
Beginnen doe ik met de palettejes baked eyeshadow. Er zitten twee verschillende palettejes in de collectie, blauw en grijstinten en aardetinten. Swatches van het paletje kan je hier terugvinden.
Mijn signature looks zijn altijd looks met aardetinten in verwerkt en vind 'winter glamour' dan ook echt een paletteje voor mij. Baked eyeshadow palette : € 19,90
 

 

Night out

Winter glamour

 De lipshines geven je lippen een mooi glanzend tintje, zowel frisse als een diepe berry kleur die we tijdens de verschillende fashion weeks voor FW2012 vaak zagen verschijnen.
 
Neutral color
Night out berry


Winter clear red
 
 Dit verraste me eigenlijk, het koraalkleur was deze zomer enorm hip in zowat alles, kleren, make-up, en nu komt Rituas met een felle koraalkleur met miniscule glittertjes in, een zwarte met een mooie shimmer en een hele donkerblauw lakje.
De lakjes van Rituals zijn erg gemakkelijk in gebruik, ze hebben een dun kwastje maar lakken erg fijn en dekken mooi. Evergreen stootte mijn Pèridot van de eerste plaats als 'mooiste groene lakje' en Amberstone is een mooi taupe lakje dat ik nog vaak op mijn nagels heb gedragen.
Nail polish : € 10,50
 
Black out
Sparkling coral
Winter blue


 
In de collectie zit een mascara die je wimpers extra volume geeft. Ook bij de Urban Chic collectie testte ik een mascara uit, waar ik heel positief over was en nu nog altijd iedere dag gebruik.
De swatch van de Rituals 3-in-1 miracle mascara vind je hier terug.


Kennen jullie de make-up van Rituals al?

2 opmerkingen:

Lippylash zei

die bovenste lippenstift ziet er super uit! Ben een grote rituals fan dus ga zeker nog eens binnenspringen!

MySuperSweetLife zei

Wat een prachtige lippenstift! Wat heb jij een leuke blog Ik ben je meteen met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
Liefs