zondag 11 november 2012

Wishlist du moment (november 2012)

Mijn wishlist, groeit en groeit weer aan. Voornamelijk fashion en de drang om te shoppen is zeer groot. Ik heb me weten sterk houden tot vandaag maar niemand weet wanneer de bom gaat barsten en ik mijn rekening plunder. Vrije uren spendeer ik op sites van budgetvriendelijke merken, zodat ik weer niet de ene of andere gekke dure aankoop kan doen.
Als ik het niet zie, is mijn rekening veilig.
Voor even toch. Na veel geklik op de sites van H&M, Forever 21, en New Look heb ik een mapje gemaakt met items die ik zeker wil inslaan. Deze winkels zijn net de winkels waar ik nooit geduld heb om iets moois te zoeken, maar achter deze items ga ik zoeken en blijven zoeken tot ik ze te pakken heb.

Mijn wishlist van november...

Ik heb een hele sterke mening over broeken van H&M, omdat de broeken die ik ooit heb gehad van de winkelketen, gingen altijd meteen af aan kleur of gingen stuk na een maandje gedragen.
Maar deze broek vind ik toch wel erg leuk: een zwarte skinny met zilvere glittertjes in.
Het de broek al zien liggen en ze hangt echt vol met glittertjes, wat een heel mooi effect geeft.

H&M : € 34,95

 Wijnrode platform pumps van Newlook. Mooi onder zwart.

Stoere zwarte platformpumps met studs op. Edgy chic?
 Elke vrouw moet minstens 1 'little black dress' hebben wordt altijd gezegd.
Ik heb er meerdere, maar allemaal met korte en geen mouwen, voor de winter wil ik toch graag een little black dress, heel simpel met lange, of zoals hier halflange mouwen.

Forever 21 € 21,75
 Net hetzelfde jurkje als hierboven in het het zwart nu in het knalroos.

Forever 21  € 21,75
 Een kleedje van bij New look, mooi blauw, kan zowel zomer als winter gedragen worden.

New Look € 29,99
 Dit is niet voor doordeweeks aan te doen maar wel een blikvanger om mee uit te gaan.
Erg speciaal maar niet 'te' doordat het vanboven zo goed als helemaal toe is.

Forever 21 € 31,75
 Een little black dress om mee uit te gaan, ik ben al aan het kijken naar iets wat ik kan dragen tijdens de eindejaarsperiode en dit jurkje komt zeker in aanmerking.

Forever 21 € 28,75
Gouden oorhangers van H&M, omdat ik eigenlijk nooit accesoires koop.
Onlangs kocht ik een gouden ring bij Forever 21 en deze oorhangers zouden er perfect bij staan.

H&M € 7,95
 
Ik was op zoek naar een andere foundation, tot ik in de flair een staaltje vond van de stay matte foundation van Clinique, en had er ook al veel goeds over gehoord en gelezen.
Hij is getest en goedgekeurd! Ik wil voor de full size naar de parfumerie, want hij doet wat moet.
Clinique stay matte foundation
 
 
Stilletjes aan komt Kerst en nieuwjaar weer in zicht en is 2012 weer voorbij gevlogen.

Wat staat er op jullie wishlist deze maand?

2 opmerkingen:

Unknown zei

Leuke dingen!
Op mijn wishlist staat een kort zwart jasje dat op alles past -helaas nog niet gevonden.. en een rood kleedje.
En de Pistol Boots van Acne <3

xo Charlotte
- aliceroxy

BeautyLoves zei

Uw wishlist staat mij wel aan; die broek van de H&M wil ik wel eens in het echt zien, lijkt me gewoon erg leuk!