donderdag 1 november 2012

Kruidvat eye make-up removerpads (oil)

We kennen het allemaal wel, laat thuiskomen van een feestje en helemaal geen zin hebben om je makeup nog te verwijderen, maar toch weten dat dit echt moet.
Ik vind het geweldig om een ooglook aan te brengen, maar die ooglook er 's avonds weer afhalen is niet iets wat bij mijn favoriete to-do zaken zijn 's avondslaat.
Daarom probeer ik altijd reinigingspads -of doekjes in huis te hebben, dit gaat een pak sneller.
Na veel goeds gelezen te hebben over de reinigingspads van het Kruidvat eigen merk, wou ik dit ook wel eens zelf proberen en heb deze pads voor jullie aan een testje onderworpen.
Foto's zien er niet zo lief uit, maar zo snap je wel de vreugde die achter de vele goede reacties zitten!

 


 Een ander probleem dat ik dan weer altijd heb met de reinigingsdoekjes is dat de pakjes na een tijdje niet meer zo goed sluiten en de doekjes dus snel uitdrogen, met dit potje kan dit niet meer gebeuren.
Het deksel sluit goed af en dus heb je veel langer geniet van je reinigingspads als in een pakje.
Anderzijds neemt het potje wel meer plaats in, bijvoorbeeld in je toilettas.



Zelf heb ik ook liever make-up remover op oliebasis omdat dit mijn waterproof make-up veel beter verwijdert, en veel sneller. Waar ik wel niet tegen kan is wanneer de remover dan een heel vettig laagje achterlaat, dat doen deze pads zeker niet.
Ze zijn geschikt voor alle huidtypen en zijn mild voor de huid. Verrijkt met abrikozenpitolie om de huid te verzachten en te voeden rondom de ogen.


De pads zijn gewoon wit, niet te vochtig, niet te droog, net goed.


Wel zijn ze heel dun, hier had ik er al 2 vast, en zo gaan ze best snel op, even prullen en je hebt zo maar een watje vast. Het stoort me niet dat ze zo dun zijn, omdat ze doen wat ze moeten doen.

 
Dan nu, de test en ik zei al dat het niet zo'n lief gezicht ging zijn dus hier zien jullie mijn creatie van waterproof vloeibare eyeliner, oogpotlood, gelliner en mascaravegen over mijn onderarm.
Tja, je moet er wat voor over hebben...


Ik leg het watje eventjes op mijn arm, druk er een paar seconden op.
(Het is ook geen wondermiddeltje ladies, geduld dus!)


Haal het watje eraf met één veeg, en zoals je ziet is het meeste al grotendeels verdwenen.
Net de waterproof eyeliner (vertikale strepen) zie je nog goed erdoor.
Dit is het resultaat na enkele seconden op mijn arm gelegen te hebben en één enkele 'sweep' over mijn arm. Looking good, toch?

 

Nog een keer wrijven met het watje, en zo goed als alles is verdwenen.


Het duurt enkele seconden om me te ontschminken 's avonds, de pads geven een fris effect aan mijn huid, zijn mild, verwijderen mijn waterproof make-up en zijn nog eens zeer budgetvriendelijk ook!

Voor een potje van 100 reinigingspads betaal je bij je Kruidvat € 2,49.

Geen opmerkingen: