maandag 31 december 2012

2012, mijn jaar in foto's

Zoals ik jullie heb beloofd geef ik jullie een overzicht in foto's van wat 2012 voor mij was.
We zeggen bijna vaarwel tegen het jaar waarin we gingen sterven, zoals de Maya's beweerden dachten sommigen. Ik ben alvast benieuwd wat 2013 voor ons brengt.
Het jaar is voorbijgevlogen maar ik zal het morgen graag uitwuiven, want het is een bewogen jaar geweest maar dat kunnen we zeggen van elk jaar. Over naar de foto's!

 

We beginnen natuurlijk in het begin van 2012...
 
Januari :
Dit ben ik en mijn broer in de Fiat 500 by Gucci op het autosalon van 2012.
 
Met matching nagellak zie ik het wel zitten ja.
 

 
Hier zitten we plots al een heel stuk in het jaar verder, dit is april geloof ik.
Als er iets te vieren valt mag het al eens wat meer zijn natuurlijk!
 
 
mei:
Driedaagse uitstap naar Luxemburg met de klas. Luxemburg is een stad die ik heel erg leuk vond.
Het is de hoofdstad van Luxemburg maar geeft niet de indruk van een grote stad te zijn.
Alles is dicht bij elkaar, al hebben we daar een heel pak kilometers afgelegd. Een hele leuke en gezellige stad voor wie eens een rustig weekendje weg wil, en erg vriendelijke mensen.
Waarom ik in mijn vriendin haar hoofd lijk te bijten? Deze foto draag ik op aan Astrid Bryan die zo vaak en graag in Den John zijn hoofd bijt. Amen!
 
 
Juni :
Met mijn lieve vriendinnetjes mijn verjaardag vieren! Een nacht om nooit meer te vergeten.
Dank je girls! Big love!
 

 
Zomer!
Nu ja zomer... Iets wat er op leek met enkele goeie dagen. Veel foto's van de zomer.
De zomer is mijn favoriete seizoen, tot 's nachts met vrienden op terrasjes zitten, geen jas en handschoenen moeten meezeulen, heerlijk.
Een avondje uit met vriendinnen, gekke vriendinnen dan.
 
 
In juli werken als jobstudente in de Delhaize, een maand aan de kassa, OH jawel!
 

 
Afgewisseld met de nodige zonnige dagen en mojito's en terrasjes.
 

 
Genoeg mojito's :D
 

 
En daar is hij dan, mijn Louis Vuitton Damier Ebene Speedy 30. Een jaar lang stond deze op mijn wishlist en op een dinsdag in augustus was ik gek genoeg om mijn bankkaart in het apparaatje van Louis Vuitton in Antwerpen te steken. Jeetje, duur, maar ik heb er nog geen enkele moment spijt van gehad, ik het er zelf hard voor gewerkt, 2 baantjes en het maakte mij dan ook erg trots om zoiets op mijn 16 jaar te kunnen kopen.


Een dagje strand, Knokke. Op een mooie zomerdag, een van de laatste van de zomer en ik kreeg in de voormiddag een bericht van mijn lief vriendinnetje Phaedra, of ik geen zin had om naar Knokke te gaan die dag, zo gezegd, zo gedaan dus en wij 's middags de trein op voor een hele leuke dag vol shoppen, beachbars, lekker gaan eten 's avonds en voldaan terug naar huis te keren.
Vind ik altijd geweldig zo'n dingen die zomaar gebeuren, je verwacht het niet en ze worden toch nog heel erg leuk.
 
Oktober :
Starbucks, ooooh jawel. Het is zo verleidelijk, die Starbucks in het Centraal station van Antwerpen, na een dagje shoppen is het standaard een halte daar.
Die dag liet ik mijn initalen op mijn Vuitton zetten, E.F in gouden lettertjes.
 
 
Avondjes uit met de vrienden ....


 
En daar heb je het dan, de boyfriend!
 

 
 
November :
 Sinds september ben ik ook in mijn nieuwe opleiding gestard op school namelijk het 5e jaar Ontaal- en Public Relations, hier zie je ons in onze uniformpjes op de restaurantdagen bij ons op school waar we de mensen moesten begeleiden en informeren, de opleiding is echt mijn ding maar is zwaarder als ik had verwacht. Het vijfde jaar is voor iedereen een zwaar jaar, veel leerstof en ook veel nieuwe leerstof. Mijn examens met Kerst zijn goed voorlopen en alles gaat redelijk goed dus ik heb er opnieuw goede moed in, dit heeft al een stuk van mijn eindrapport bepaald.
De richting leert me veel over hoe ik bij anderen overkom en is vooral gericht op het sociale aspect en het omgaan met mensen. Echt iets voor mij, en hoop er later echt iets mee verder te kunnen doen. Ik vind Public Relations enorm interessant.


Verjaardag van een vriendinnetje!
Nog meer feestjes.

 
Decemeber :
Klumsy, klumsy, laat ik toch even mijn vloeibare eyeliner op de grond vallen, alles vol!
Handig ben ik nooit geweest en ik denk niet dat dat in 2013 nog iets gaat veranderen.

 
Dit was op 1 december, in het Antwerps Sportpaleis.
One last tour van Swedish House Mafia. Toen ze me vroegen of ik mee wou gaan twijfelde ik, concerten waren niet zo mijn ding dacht ik, maar wat ben ik toch blij dat ik ben meegegaan.
Het was gigantisch, geweldig, legendarisch. Echt heel jammer dat ze ermee stoppen want ik vind ze zo goed! Mijn vrienden hadden de kans om ze nog eens te zien in Zweden en wouden daar zelfs tickets voor bestellen, even naar Zweden voor hetzelfde concert nog eens opnieuw te zien, dat zegt genoeg niet?
 


Doe eens gek, we vonden deze kerstmutsen met baard bij Blokker tussen het speelgoed en dat vonden wij natuurlijk supergrappig, konden we niet laten liggen.



 
 Dit was mijn jaar 2012 in enkele foto's samengevat. Foto's laten meestal enkel de leuke momenten zien, en dat is maar goed ook, dat zijn de momenten die we horen te onthouden.
Leuk om eens terug te blikken vanaf het begin van het jaar.
 
Hopelijk heb jij dit jaar net zoveel leuke foto's en momenten beleefd als ik.
 
Ik wens iedereen voor 2013 nog meer leuke momenten, lachende foto's, goede gezondheid, veel geluk en al wat je maar wensen kan!

Happy 2013 !!!
 


 

Geen opmerkingen: