maandag 17 december 2012

Yves Saint Laurent Golden gloss 43 Volba

I've been a verrrrry bad blogger! Ik beloof jullie dit al maanden en nog steeds stond hij er niet op.
Vandaag laat ik jullie eindelijk dé beauty onder mijn lippie-stash zien.
Een lipgloss van Yves Saint Laurent, golden gloss in nummer 43, Volba.
De glossjes en lipsticks van YSL staan op menig meisjes hun wishlist alleen al door de verpakking die zo prachtig is. Ik kocht deze afgelopen zomersolden bij Inno samen met mijn favoriete nude lipstick van Dior .
Lees snel verder voor deze beauty!
 
 

Voila, de verpakking. Mooi! de gouden dop met YSL-logo op geeft onmiddelijk dat luxe-gevoel wat je bij een Bourjois-lipgloss niet hebt. High-end of niet, het is natuurlijk de kwaliteit die telt...
 
 
De gloss is roze transparant met miniscule multicolor glittertjes in, waar vooral de iets opvallendere gouden opvallen. Echt heel erg mooi! Hier kan je ze goed zien.
 


 Het borsteltje is recht met soms wat prikkelige haartjes, maar het stoort me niet.

 
De swatch, er zit wel een rozig tintje aan maar echt dekkend roze ga je hem nooit krijgen.
Wel zie je de mooie gouden glitters ook terug op mijn hand, en ook op de lippen zie je deze nog.


 De lipgloss plakt niet, wat er ook wel mee voor zorgt dat hij niet zo lang blijft zitten.
Een hapje overleeft hij zeker niet, en dat is wel jammer. Zeker voor zo'n dure lipgloss, ik heb vele goedkopere exemplaren die langer blijven.
De gloss heeft een geweldige geur! Een beetje naar watermeloen maar niet te fel, heel fruitig allesinds en hij is zacht voor mijn lippen, droogt ze niet uit wat ik snel kan hebben bij andere glosjes.
 
Het is wel een van mijn favoriete glossjes, omdat hij zo mooi is. Ik draag hem meestal over mijn nude lip wanneer ik uitga omdat dit toch wat extra geeft en een minder doods effect in de winter.
 
Je kan het makeup gamma van Yves Saint Laurent vinden bij de parfumerie.
Ik kocht deze aan de helft van de prijs, normaal kost hij €28,10. Koopje, niet?
 
Highend producten met een mindere pigmentatie, of niet langhoudend, is dat voor jou een no-no?
 

Geen opmerkingen: