dinsdag 18 december 2012

L'Oreal Paris top coats

EIN-DE-LIJK! De examens zijn gedaan, vakantie is begonnen! Het enige wat me nog rest te doen is mijn resultaten gaan ophalen later deze week en aanschuiven aan het kerstdiner. En nog een hele hoop andere dingen, no vacantion for this girl! Maargoed, ik ben al volop aan het aftellen naar het eindejaar, eigenlijk al een hele maand december.
Een speciale maand, vol feestjes en glitters en laat dat nu net zijn waar L'Oreal Paris handig heeft op ingespeeld! Ze komen namelijk met een gamma prachtige topcoats.
Sparkles everywhere en nog andere effecten. De tijd dat ik L'Oreal een 'simpel' merk vond, ik vond er het niet zo heel speciaal en de producten sproken me niet aan, is lang vervlogen.









 Ik ben nooit een grote fan geweest van chunky-glitters op mijn nagels zeker niet om het er weer af te krijgen en nu ik gelnagels heb laten zetten zou ik het niet over mijn gel zetten, maar ik zie zeker enkele topcoats die me aanspreken, confetti en de gouden Carat behoren tot mijn favoriet.

Verkrijgbaar in de drogisterij, en voor € 5,99 zijn ze van jou!

Ga jij voor glitterbombs op je nagels met de feestdagen of hou je het liever sober?

Geen opmerkingen: