woensdag 19 december 2012

Inspiratie kerstlook 2012

Nog 5 dagen, en we zitten weer gezellig aan tafel met familie of vrienden. 24 december, en het lijkt gisteren nog zomer (of hoe je onze zomer kon noemen), de tijd vliegt. Ik heb dan ook helemaal niet nagedacht over kerstadeaus of plannen, behalve dat mijn plannen voor oud op nieuw al bijna twee maanden vaststaan. Maar nu er stilaan pakjes komen te liggen onder de kerstboom moet ik toch eens beginnen denken. Kerstavond, niets speciaals hier bij ons thuis, met mijn mama fondue en daarna nog een kerstmarktje passeren met de vrienden. Kerstdag zijn we thuis en komt de boyfriend en de 'schoonzus' en de mama lang aan tafel zitten en véél te veel en lekker eten. Geweldig!
Maar oh jee, wat ga ik dragen? En waar ik nog eerst aan dacht: wat met mijn make-up?!

 
Voor de meisjes die in dezelfde toestand van crisis en bijna hondsdol de winkels aflopen voor een outfit te vinden voor deze dagen, ik help jullie uit de nood met wat inspiratie voor je make-uplook.
Want het is tenslotte feest, het mag al eens wat meer zijn.

 Een warme goud-bronze smokey eye :


Een smokey eye, braver, minder heftig maar heel mooi :


Dit is eerder een look om mee af te tellen naar 2012, veel zilveren glitters en zwart verwerkt in deze prachtige smokey :

 
 Wil je dit jaar eens anders uitpakken? Pak dan eens een kleurtje vast, deze mooie blauwe look bijvoorbeeld, Cynthia van Miss Lipgloss maakte deze met de shimmer cubes van TBS, erg mooi!

Miss Lipgloss
 Een klassieke smokey, altijd goed met Kerst:


Of kopieër je een look van de rode loper? Dit is erg gewaagd, wil je eens uitpakken bij je familie of vrienden? Met deze look lukt het je zeker :

 
Mag het allemaal wat minder zijn voor jou? Deze look is heel clean, fris maar toch mooi:
 

 
Rode lippen en een lijntje eyeliner boven het oog staat altijd feestelijk en klassiek vind ik, combineer het met een mooi haaraccessoire als hieronder en je bent instant-partyproof.

 
De alom bekende look van J.Lo, zilvere oogschaduw en een nude lip, haar glowy teint laten haar keer op keer opnieuw stralen, erg simpel om deze ooglook te maken:

 

 Nog een frisse look van Scarlet Johanson, vrouwelijk, speels en toch feestelijk met een mooi kapsel.


Een zware smokey, deze ooglook zet haar bruine ogen heel mooi aan:


Ik vind de looks van Kim K. altijd geweldig, hoewel ik geen fan ben van deze dame zelf, maar toegegeven: ze ziet er altijd piekfijn uit.

 


Heb jij al een idee voor je look met Kerst?
 

Geen opmerkingen: