donderdag 28 juni 2012

100e artikel, smaltalk

Liefste beauty's,
vandaag schrijf ik met dit klein blogpostje, mijn 100e artikel.
Colourblogs bestaat iets meer als een jaar, en heb niet iedere maand even intensief
of iedere dag geschreven, anders had ik er +300, maar vandaag is het het 100e artikel online,
en dit vind ik eventjes de moeite om bij stil te staan.



Colourblogs, mijn blog waar beauty centraal staat, heeft zijn 'eerste grote getal' gehaald.
Ik ben geen grote beautyblogger, die hiervan een vaste job heeft gemaakt,
neen, ik ben een student van 16 jaar oud, uit België met een passie voor alles wat met beauty te maken heeft. Mode en beauty zijn de twee onderwerpen waar je mij het meest mee kan interesseren.

Zin om te bloggen komt en gaat, maar ik doe het altijd wel met veel plezier.
Ik doe het met plezier of helemaal niet.

Ik heb sinds enkele maanden contact met pr-bureau's,
een deel van mijn groeiende blog heb ik zeker ook te danken aan het meisje achter Juicy Heaven .
Wij zijn op een grappige manier terug in contact met elkaar gekomen,
nadat we 10jaar geleden toevallig samen met onze families in Turkije waren.
Een jaar geleden kreeg ik een berichtje op twitter van haar, met de vraag of het ik echt was.

hierbij, Jolien, bedankt voor de hulp! :D

Nu we toch bezig zijn, laat ik jullie een printscreen van
mijn bezoekersaantallen zien,tot nu toe.
Zoals je kan zien, sinds februari is mijn aantal bezoekers in stijgende lijn naar boven geschoten.
Dit heb ik te danken aan jullie, liefste lezers en volgers.


Tot zover mijn hulde gebracht aan mijn eigen blog, en mijn 100e artikel.
Op naar de volgende aantal honderden.

Lots, and lots of love,
Evelyne xxx


2 opmerkingen:

Jolien zei

Proficiat voor je het weet staat er een 0 bij :D

Riianne zei

Gefeliciteerd wat gaaf!! Keep up the good wordk ;)