dinsdag 5 juni 2012

Rituals Summer Nails

Dat de zomer in het land is, hebben we vorige week allemaal wel gevoeld.
Ik hoop dat jullie dat gevoel net zo fijn vinden als ik het vond.
Het is nu weer voor eventjes gedaan, de zon komt er met moeite door,
but she'll be back! Hopelijk ...


Ik heb al een keertje de nageltrends voor de zomer op een rijtje gezet in een artikel,
en ook al enkele Rituals lakjes op Colourblogs gezet,
en misschien herinneren jullie zich nog hoe tevreden ik hierover was.
Omdat Rituals toch wat afwijkt met hun zomerlakjes, en ik ze echt enorm fijn vind,
laat ik jullie vandaag de drie trendkleuren van Rituals zien!


In een vorig artikel, vertelde ik jullie dat vooral neon en pastel tinten 'in' zullen zijn deze zomer.
De kleuren waarmee Rituals uitkomt, zijn eigenlijk geen van beide.
Wat zijn ze dan wel?
Erg verschillend van elkaar, en vooral prachtig!

Sky Line - Freezed Fantasy - Sea Green
Oke mintgroen is ook weer een trendkleur, maar Sea Green wijkt hier toch nog wat van af.
Sky Line is een classy nachtblauw lakje, en een soort "holografisch glitterlakje".
Freezed fantasy is voor mij de ster van deze collectie,
en wil ik dan ook nog heel graag zien te bemachtigen.

De lakjes van Ritals brengen soepel aan, door het fijne kwastje.
Hebben een hele fijne structuur en kosten € 10,90.
Deze drie zijn limited edition uit de Urban collectie
, maar naast LE's heeft Rituals ook nog een heleboel mooie kleurtjes
in hun vast assortiment, zeker de moeite om te proberen!

Zie hier de vorige swatches van Rituals lakjes, die ik voor Colourblogs testte ...

Deze drie pareltjes zijn tot oktober 2012 te vinden bij de Rituals finialen.


1 opmerking:

BeautyLoves zei

Sea Green spreekt mij het meeste aan!