dinsdag 26 juni 2012

Personal : I'm back + Sneak Peek#2

Oke, dus meer als 2 weken geen posts op Colourblogs,
Sorry de snorrie allemaal!
Mijn vriendinnen zeiden me zelfs : "Je moet meer gaan schrijven want ik ben altijd super telleurgesteld als ik op je site kom, en er staat geen nieuw artikel."
Dus vandaag begin ik weer vollop met schrijven!




Het is de laatste weken erg druk geweest, niet enkel bij mij, maar bij zowat elke student denk ik.
Namelijk door de examens.
Zoals jullie misschien wel weten, zat ik dit jaar in het 4e jaar toerisme,
dat 4e jaar is nu afgerond en ik start volgend jaar, hopelijk zonder teveel vakantietaken etc,
in de richting Onthaal- en Public Relations in het 5e jaar.

Verder ben ik 12juni eindelijk 16 geworden, was ik uitgenodigd op enkele events, en heb ik vooral veeeeeeel gestudeerd.
Om jullie een idee te geven van wat er de laatste tijd is gebeurt in dat leventje van mij,
vond ik dat het wel weer eens tijd was voor een Sneak Peek!




 Ik kreeg een uitnodiging om de nieuwste Cole-producten van TBS te gaan proberen,
en kreeg ook ineens de kans om me ermee te laten opmaken.
Ik en mijn vriendin kregen ook goodiebags mee naar huis,
Dus trippelde we beide met 2zakjes naar buiten.

De inhoud van het zakje wat ik zelf had gekocht!
De TeaTree-producten zijn erg fijn, en afgeprijst!
De dame die me opgemaakt had met de nieuwste producten had mijn make-up verwijdert en mijn huid verzorgd met de teatree producten.
Het voelde heerlijk fris aan, en daarom vroeg ik haar ook wat het was,
en besliste onmiddelijk dat die fijne producten mee naar huis moesten!

 Tot zover het shopplezier!
Mijn vriendin had enorme bleinen gekregen,
dus toen we de TBS uitkwamen, heeft ze zich onmiddelijk neergezet, om pleisters te plakken,
en het ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om deze voeten-foto te nemen.
Sorry Lauren!
De volledige buit van de dag op foto gezet,
of toch wat ik zelf gekocht had.
De Goodiebag staat er niet bij op.
Jullie zien het chocomania-gamma, teatree dagcreme en camouflage stick,
een handtas spray van de heerlijke love etc -reuk en een staaltje nachtcreme van Teatree.

 Examenravage op mijn bureau.
Hier is de ravage gestart door : le Français!

 Hiervan volgt nog een review,
ik dacht altijd dat nude niks voor mij was, dat ik het meer had voor knalkleuren en neon's.
Maar tegenwoordig heb ik het meer op nudelips ook, en af en toe, wanneer de zon er jammergenoeg niet doorkwam vind ik het leuk om eens een neutraler lakje op te hebben.
De nude glamour-lakjes zijn echt niet mis van kwaliteit als je een mooie nude lak zoekt!
Of zoals ik de eerste keer mee wil experimenteren.

 Mijn mama heeft in juni ook een nieuwe auto gekocht!
Alfa Romeo Guilietta.
Ze is er heel erg blij mee, en kwam hem trots voor de deur zetten
 toen ze hem net uit de garage was gaan halen.
 Om half 5 opgestaan *geeuw*, om nog wat wiskunde te leren denk ik,
en in tussentijd mijn nagels nog eens in Amber Stone van Rituals gezet.
Hele fijne lak!

 Dit is ook iets wat ik alle studenten aanraadt!
Schrijf je examens allemaal op een papiertje en hang het zoals mij naast je bureau of op de plek waar je studeert, goed in het zicht.
Iedere dag dat je thuiskomt van een examen krabbel je over het examen,
en zo heb je zienderogen minder en minder examens in het vooruitzicht.
Tegen het einde geeft dit een goed gevoel!

Ik ben eindelijk beginnen sparen voor die LV speedy Damier Ebene 30.
Ja, eindelijk! Want dat is iets wat ik al een jaar zeg.
Om het niet te vergeten waar ik voor spaar heb ik deze giant post-it op mijn oude koeienspaarpot geplakt. En ik moet zeggen, het helpt wel!
Ook heb ik even mijn verslaving aan make-up kopen onderdrukt en dat zet me ook een heel stuk verder, daarover later meer!

 Current addiction!

 Je ziet het misschien niet zo heel goed, maar ik heb tijdens de examens altijd een rode bult
op mijn vinger van de druk die ik zet op mijn pen.
Painful!

 Toen ik met een vriendin een 'vettige goesting' had, gingen we samen naar de frituur,
voor we ergens iets gingen drinken.
Daar hing deze poster van een boxwetstrijd, en we hebben eventjes gezocht voor wat eyecandy.
Jammergenoeg, niet gevonden dus!

gezellig een drankje in een nieuwe loungebar in Mechelen; B52.
Zeker het proberen waard voor diegene die in de buurt woont,
deze bar is nog maar enkele weken op aan het station.
Het ziet er niet uit langst buiten dat het binnen zo gezellig is!


Dit drankje is zooooo ongelofelijk lekker!
Koude koffie, door mijn vriendin gewoon gekocht bij Carrefour, van Starbucks.
Reken er wel op dat dit klein busje bijna een fortuin kost. 


Ik en mijn broer op het etentje voor mijn verjaardag!
Ik wist hier trouwens helemaal niets van af.
Mijn mama heeft dit allemaal achter mijn rug geregeld en toen ik thuiskwam van school de dag zelf zei ze "maak je maar klaar tegen half 7. We worden om 7u verwacht!"
Leuke verassing, zeker omdat ze mij had wijsgemaakt dat ze niet thuis ging zijn,
mijn mama is vaak weg van huis, dus ik was hier al een beetje boos om geworden.
Het lekker etentje en het schattige kaartje hieronder, maakten alles weer goed!

Boys and their toys ...
Mijn broer was op zijn playstation aan het spelen,
en hebben we samen maar inneens een crossmachine samengesteld

De verjaardagskaart die ik kreeg van mijn mama,
hoe toepasselijk, met lipsticks op, mommy knows me well!


Verder heb ik donderdagmiddag om 15h mijn uitslag over mijn examens, rapport en mijn volledig jaar, ik laat jullie dit zeker nog weten!
Daarna ga ik in juli een hele maand werken, maar zal ik zoveel mogelijk proberen schrijven,
en ga ik jullie graag op de hoogte houden van mijn vakantieavonturen.
Ik ga niet op vakantie, maar heb wel enkele hele leuke uitstapjes in het verschiet.

Wat staat er bij jullie op de planning deze zomer?

1 opmerking:

Jolien zei

Leuk !
Was er iets te doen van tbs ?