maandag 18 februari 2013

Current wishlist: beauty + shoes

Ik zag het overal al online verschijnen: we zitten met de lentekriebels.
Ik zat onder mijn pauze vandaag ook voor de eerste keer terug gewoon weer buiten in plaats van ergens een koffie te gaan drinken waar het binnen warm is. Ook afgelopen vrijdag ben ik samen Valentijn gaan vieren met mijn vriendin tijdens een dagje winkelen in Lier en daar deden we ons eerste terasje van het jaar 2013, weliswaar verwarmd maar het is het idee dat telt. Voor mij mocht het alweer zomer zijn, en 20°C warmen, maar vermits we dat jammergenoeg niet te kiezen hebben stelde ik mijn 'voorjaarswishlist' op. Dat was eigenlijk nooit de bedoeling tot ik bij de schoenen begon. All Stars in leuke kleurtjes die de winter jammergenoeg niet aankunnen, nog even wachten en ik kom jullie halen in de winkel!
 

Je kon het al zien, All Stars in leuke kleurtjes. Ik wil ook graag de witte maar deze vind ik ook ontzettend leuk: babyroze! Ik ben in het stadium 'melkroze' en ga me zelfs wagen aan een lipstick in die kleur, enfin, hoop ik toch. Een lief tintje en sinds 31 december 2012 ben ik officieël de grootste fan ooit van All Star, zonder immense collectie maar toch, die nieuwjaar op Allstars en geen pijne voeten en het afkuisen of in de wasmachine steken wanneer ze helemaal zwart zien, i love it! Zo hoef ik me tenminste geen zorgen te maken dat mijn dure schoenen naar de haai gaan.
 
Het heeft nog lang geduurd, maar nu heeft ook YSL mij in zijn greep. Na een prachtige gloss Volba die me in zijn macht kreeg door de ongelofelijk mooie verpakking wil ik ook een lipstick.
De Yves Saint Laurent volupte lipsticks. I love it, alles aan de lipstick is prachtig. Behalve de prijs dan als dat geen mini detail is. Voor een lipstick uit de Volupte lijn van YSL leg je 30 euries op de toog voor je hem meekrijgt naar huis. Ik zou hem enkel met een korting kopen, anders vind ik het echt ondoenbaar veel geld om uit te geven aan een lipstick die er 'mooi uitziet'.

 
Ik ben misschien wel een van de weinige beautybloggers die het niet heeft, een palette.
Ik wil dan ook graag een 28 neutral palette aanschaffen, met mooie matte oogschaduwen waar je zowel een heftige als een alledaagse look mee kan maken. Ik ben niet zo gek op online kopen, dus daarom kijk ik nog steeds de kat uit de boom, misschien heeft iemand van jullie wel tips?

Nog een lipproduct waar ik al een benieuwd naar ben zijn de colourburst lipbutters van Revlon, hier in de zomerse kleur Lollipop. Ze zouden erg fijn zijn, aanvoelen als een balsem met het pigment van een lipstick, score?! Ik ben de afgelopen weken 'out of my comfort zone' gestapt, en waar ik altijd voor een nude-lip ging, heb ik minder bang om voor een felle lip en neutraal oog te gaan, het tegenovergestelde van wat ik gewoon ben. Zeker met de zomer in aantocht, een zonnebril op je neus waardoor andere niet zien dat je geen makeup ophebt maar toch opgemaakt lijkt door de felle lipies. Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dat mijn doel is voor deze zomer, felle kleuren!
 
Nog een paar schoenen, misschien minder comfortabel maar nog eens zo mooi! Een colorblog peeptoe pump met zwart en roze. - Pink everywhere? - dit is een paar van Forever21. Ik moet dringend nog eens gaan shoppen! Ik zie me deze schoenen al helemaal dragen.
Net dat beetje over-the-top, maar dat moet toch af en toe eens kunnen!
 

Oeps... Mijn vriend noemt me de laatste weken al "kleine barbie", niet negatief bedoeld, maar hij kan wel eens gelijk hebben. Alles roze, en nee dit heb ik niet bewust gedaan. Gotta love the summer...

Wat staat er op jullie wishlist voor de zomer?

1 opmerking:

Laura zei

Je hebt een leuke wishlist!! Voor de zomer zou ik graag nog wat uitgesneden topjes willen!