vrijdag 1 februari 2013

Een valentijn met Lush

Valentijn, euh, nee bedankt. Dit zou ik zeggen moest ik niet samen zijn met de liefste jongen die er hier mogelijk op deze planeet en melkweg kan rondlopen, en ook als hij ergens hoog in de bergen op een snowboard staat met zijn vrienden op valentijn. Dus, nee! Bedankt!
Was hij gewoon thuis had ik hem uiteraard wel verwacht voor mijn deur met een veel te grote bos rozen en een uitnodiging voor in een stampvol restaurant zoals de rest van de wereld te kruipen, want het is toch zoooo romantisch. Voor zo'n romantisch avondje hebben we 'attributen' nodig en denk vooral niet in de richting van vijftig tinten grijs want die weg ga ik niet op, sorry. Lush helpt je!

Lush brengt weer een heel gamma speciaal voor de avond net dat beetje aangenamer, geuriger en plezieriger te maken. Aan alles is hier gedacht om jezelf en je ventje of vriendin te verwennen.

Dit is de nieuwe massagebar boordevol met stimulerende ingridiënten. Je wil niet dat je partner na al die moeite en liefde die je in de massage hebt gestoken gewoon in slaap valt? Of jij zelf? Nee, dat denk ik niet. Siciliaanse citroen, zoete sinaasappelolie, ginseng en ginko voor extra energie. From dusk 'till dawn : € 9,95

Nog een massagebar, in lieve hartjesvorm met een zachte kern van amandelolie, glycerine en agavesiroop. Knijp de bar zacht tussen de handen, wrijf er een beetje in dat je handen warm zijn om het te vergemakkelijken, en masseer de olie over de huid van je geliefde. Geurend naar jasmijn, ylang en vanille, daar zal je partner niet aan kunnen weerstaan. Tender is the night : € 8,95

De mooie afbeelding in de zeep is gebaseerd op een eeuwenoud Chinees verhaal over liefde die een tragedisch einde kende. Dit romantische zeepje draagt de geur van rozen, rozenhout, citroen en een vleugje witte thee. Let wel op, wanneer je de zeep koopt in de winkel of online besteld krijg je een stukje toegestuurd of mee naar huis. De zeep hieronder is de volledige blok zeep. Willow zeep : € 7,95
Je wil natuurlijk niet op valentijn, wanneer je veel smakkerds wil uitdelen, met gescheurde lippies
zitten. Smeren is daarom de boodschap zodat je lippen tegen de dag van de geliefden kissproof zijn.
Het is een veganistisch product verrijkt met Cupuacu- en sheaboter zorgen voor zachte lippen, amandel en mandarijn geven een heerlijke smaak. Aan deze gloss werd guaranazaadpoeder toegevoegd. Dit stimuleert de bloedsomloop zodat je lippen ietsje voller worden. *SMAK* The Kiss : € 10,95
Het Be Mine cadeau (voor de gemakkelijkheid, laat ons zeggen) bevat 3 producten waar je absoluut geen missertje mee kan begaan. Be mine cadeau : € 32,95

Je vind de valentijncollectie in de Lush shops.

Mijn valentijn? Werken en met mijn vriendinnen een glas wijn en een hapje denk ik.
Meer zal er niet inzitten vrees ik, allesinds ver weg van alle romantiek.

Heb jij leuke plannen voor de liefdesdag?

Geen opmerkingen: