woensdag 6 februari 2013

Preview: The Big You III

Enkele maanden geleden werd 6 februari als grote dag aangekondigd door UPR voor bloggers. The Big You wordt voor de derde keer georganiseerd en is een event waar vele bloggers steeds naar uitkijken. De laatste keer was eind juni vorig jaar en heb ik de dag zelf nog moeten beslissen om niet te gaan, ondanks ik er naar uit had gekeken. Daarom heb ik zo snel mogelijk de mail beantwoord en 6 februari in mijn agenda gezet. Deze editie kon ik niet missen, mocht absoluut niet!
Ik sprak af met de lieve Sofie van The Belgian Beautyreview en we zakten naar Antwerpen af..
Toen we terug op de trein zaten hadden we aan iedere arm drie goodiebags hangen wat een leuk pluspunt is, maar dat komt later.
Omdat ik zelf niet kan wachten om al dat moois met jullie te delen, geef ik jullie al een voorsmaakje.

 




 

Ik vertel jullie er snel meer over...

Ik bedank alvast Unlimited PR voor de hele leuke dag 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Wooow! Super! Love the accessoires! Is dat eerst blauw potje met de diamantjes om kaartjes in te plaatsne? Echt super, had ook wel graag meegeweest ;)

Lots of Love
Lise X

Sofie (thebelgianbeautyreview) zei

Bedankt voor de leuke dag!!! Heb me echt geamuseerd!