dinsdag 26 februari 2013

Orofluido Beauty Elixer

Orofluido, vrij vertaald is het vloeibaar goud. Ik gebruikte dit product voor het eerst toen ik bij een vriendin van me was en al maanden vertelde over een haarolie dat haar haren erg zacht maakt en waardoor het ook beter tegen de weersomstandigheden kan in ons Belgenlandje. Mijn haar heeft de neiging om vanaf dat het nog maar een klein beetje vochtig is, enorm te gaan kroezen. Niet leuk dus! Toen ik dus bij die vriendin was, liet ze me het een keer proberen waarna ik mijn haar kon stylen met een stijltang. En het voelde echt veel zachter, stijlen ging veel makkelijker en kroezen deed het ook veel minder. Enkele maanden later zat ik naast haar in de kappersstoel, met beide veel alminiumfolie in ons haar wat trouwens enorm flaterend is, in de hoop dat er een mooi blonder kleurtje uit kwam.
Daar verkochten ze de orofluido producten, en besloot die wonderolie maar eens mee te nemen.
Iedere vrouw droomt toch van zijdezacht haar dat makkelijk in vorm valt?

 

Toen ik mijn flesje Orofluido olie kocht zat het in de eindejaarsverpakking met een transparante lipgloss met miniscule glittertjes. Deze zat er gratis bij en is dus een 'ik-gooi-jou-in-mijn-tas'lipglosje.

De olie bevat drie essentiële oliën: argan olie, lijnzaad olie en cyperus olie. Deze drie oliën zouden je haar helemaal moeten 'pamperen'. Ik deed afgelopen maanden de test!

 
Mijn ervaring met deze olie waren al positief door die ene keer van de vriendin, de goede reacties en het staatje dat ik meekreeg bij mijn kapper waarna ik dus het full size product kocht.
Dat zegt opzich al genoeg over wat ik er nu van vind. Deze olie kan je gebruiken op twee manieren: op droog of op nat haar. Ikzelf vind het aangenamer om op nat haar aan te brengen, dit verdeelt beter en ik heb 's morgends niet de tijd om mijn haar te stijlen en laat het drogen aan de lucht maar zelfs dan gebruik ik de Orofluido olie. Het maakt mijn haar gladder, het glanst meer waardoor mijn kleur er mooier uitziet en ik kan makkelijker door mijn haar kammen waar ik anders veel klitten in mijn haar zou hebben.
 
 
Ik merk dat mijn haar er zeker iets aan heeft, ook de geur van dit product is heel aangenaam na gebruik. Toen ik deze olie de eerste keren gebruikte op droog haar, voor ik het stijlde bijvoorbeeld, voelde mijn haar erna wat vet aan. Nu breng ik het bij stijlen enkel aan op droge punten, je haarwortel heeft dit niet nodig.
Deze olie is geschikt voor ieder haartype.
 
Ik kocht een flesje Orofluido bij mijn kapper voor € 15.
Online is Orofluido gemakkelijk verkrijgbaar. Neem eens een kijkje op deze site waar je het hele gamma van dit merk vind, met vaak kortingen!
 
Gebruik jij iedere dag een olie voor je haar? En heb je ervaringen met Orofluido?

Geen opmerkingen: