donderdag 7 februari 2013

L'Occitane Cerisier Papillon

Jullie konden gisteren al een preview bekijken van het 'Big You III' event. Onder de aanwezige producten zat ook L'Occitane, waar we de producten konden voelen en ruiken. De primeur van die dag was misschien wel de Cerisier Papillon collectie, deze lag gisteren al in de winkels en dezelfde dag werd ze voorgesteld aan de bloggers. Ik heb van de collectie enkele foto's kunnen maken en die deel ik graag met jullie. Met het voorjaar weer in het vooruitzicht komt het merk met een collectie gebaseerd op vlinders en kersenbloesembomen die groeien in de Provence.
 


Ik val maar meteen met de deur in huis en beginnen doe ik bij het nieuwe geurtje van L'Occitane.
 
De nieuwe Eau de Toilette Spring Cherry is een bloemige geur die doet denken aan de vroege voorjaarsdagen waar we allemaal al zo lang terug naar uitkijken in de Provençaalse kersenboomgaard. Geïnspireerd door de klassieke kersenbloesemgeur met toetsen van mandarijn en magnolia, en een subtiele bosachtige toets met een vleugje muskus.
Als dat je niets zegt : een heerlijk parfum voor de eerste lentedagen!
 
Samen met een handcrème en een douchegel vol met glitters en schattige vlinderzeepjes en ander lekkers vind ik de collectie zeker geslaagd. Het ruikt allemaal heerlijk en het ziet er ook erg leuk uit.
 

 
Hoe cute zijn deze zeepjes?
 



Ik hou ervan om in de eerste lentedagen samen met de overstap van sjaal en winterjas naar blazers, mijn zwaardere parfums ook in de kast te laten staan en iets luchtiger, frisser en wat fruitiger te nemen. Als jij dit ook hebt, is het zeker de moeite waard om te collectie eens gaan te bekijken.
Een hele lieve collectie als je het mij vraagt, en ik ben zeker van plan de handcrème te gaan halen.
 
Douchegel Irisé Cerisier aux Papillons € 13.50 - Eau de Toilette Cerisier aux Papillons € 34.00 - Handcrème Cerisier aux Papillons € 7.00 - Hydraterende gel Velours Cerisier aux Papillons € 21.00- Vlinderzeepjes € 3.50
 
Wat is jouw favoriete voorjaarsgeur?

2 opmerkingen:

idontjustexistilive zei

leuke producten, de verpakking is leuk :D!
Zin om elkaar te volgen? let me know
xoxo

http://idontjustexistilive.blogspot.be/

Jana. zei

Wat een mooie verpakking :D x