woensdag 28 september 2011

BTOTD #2 - Mascara

Vandaag beautytip #2, in verband met mascara,
eigenlijk geef ik er vandaag 2 in een klap cadeau!
Lees zeker verder om uit te vinden hoe je je uitgedroogde mascara een tweede leven kan geven!

Ik heb enkele maanden geleden de mascara van Lanôme - Hypnose gekregen van mijn mama.
Niet echt een budgetvriendelijke mascara, maar wel een paraltje!
Een pareltje met een prijskaartje van €32. Ik kan me voorstellen dat vele van jullie geen 32euro willen neertellen voor een mascara, maar hij was elke euro waard!
Door het heel fijne borsteltje, dat een intens zwarte-look gaf aan mijn wimpers

Maar nu ... GROOT DRAMA!
Mijn Lancôme-mascara is op, uitgedroogt, viel niets meer mee te doen dacht ik.
Ik had al overwogen om het borsteltje helemaal proper te maken en zo te gebruiken.
Want het is het borsteltje dat hem het doet, je kan het borsteltje helemaal afkuisen (zorgt wel dat alle mascara eruit is, want anders ziet je make-up doos, schuif,... binnen de kortste keren helemaal zwart!)
Wat je eenderzijds kan doen is : met het droge borsteltje over een ander laagje natte-mascara gaan.
Zo krijg je ongeveer het effect van je vorige mascara door het borsteltje.

Wil je echt nog het aller-aller-laatste uit je mascara krijgen?
Steek het borsteltje dan even onder de kraan, niet lang, enkele druppeltjes is meer als voldoende, je wilt ook geen water-mascara. Draai je borsteltje terug in de huls, schut en keer flink en je zal zien dat je nog een of twee  keer ,misschien zelfs drie keer je mascara kan gebruiken!

Geen opmerkingen: