dinsdag 6 september 2011

Essence : Galactic black

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hebben Catrice en Essence hun assortiment vernieuwd.
Enkele nieuwe lakjes van essence heb ik vorige week al kunnen spotten en van die lakjes stel ik jullie vandaag dit pareltje voor: Galactic black.
Dit lakje is er één heel speciaal zwart lakje, met hele fijne shimmer-glittertjes in. I luuuuuuuv it!!

Normaal heb ik het niet zo begrepen op zwarte nagellak, maar tijdens een bevlieging vond ik het toch zeer classy, en zag ik dit lakje staan, en kon haar natuurlijk niet in het rek laten staan ...


En gelukkig!
Het is geen al te duidelijke foto maar hierop zie je de fijne glitters in het lakje wel heel duidelijk.

De droogtijd + dekking zijn zeker in orde!
Op de foto draag ik 2laagjes (een gewoon met nog een dun eroverheen) en dit is het resultaat.
Het is wel algemeen geweten dat donkere lakjes beter dekken als de lichtere versies, en ik denk niet dat je nog een donkerder lakje kan vinden als zwart ...




Ik vind het een heel fijn lakje, maar zou het zelf niet meteen voor iedere gelegenheid dragen.
Al vind ik wel dat (goedgelakte) zwarte nagellak heel stijlvol en classy staan, wanneer er natuurlijk geen deuken en vingerafdrukken in staan.
Al is dat voor mezelf ook telkens een hele opdracht op dat niet te laten gebeuren!


Hebben jullie al enkele van de nieuwe lakjes gespot of in je bezit en wat vind jij van zwarte nagellak?

1 opmerking:

Mariel zei

Mooi lakje! En leuke blog heb je, kga je volgen :)