woensdag 14 september 2011

Essence : NATvenTURista lipbalm

Vandaag een item uit de LE-collectie van Essence genaamd nat : de lippenbalsem.
Ik zal beginnen met iets op te biechten... Ik was totaal niet overdonderd over deze LE-collectie.
Ik vind het heel neutraal en ik hou niet van groene nagellak, en al helemaal niet van kaki-lakjes.
De nagellakjes heb ik dus aan mij voorbij laten gaan, maar de balsem voor de lippen sprak me wel aan.
Wil je weten wat ik van dit product vind? Lees dan zeker verder!

Je krijgt hier een "3-in-1-balsem" met 3 verschillende kleurtjes.
Een roze kleur, een beige-witte en een bruine kleur, waarvan de roze het meeste kleur afgeeft.
De witte is heel neutraal maar voelt het beste op de lippen, laat hem vooral niet te hard worden (zet hem bv. niet in je koelkast) dan valt er niet mee te werken.
Op je lippen voelt deze balsem creamy aan, waardoor waarschijnlijk de houdbaarheid ook een stuk lager gaat zijn.



De baslem heeft de naam '01 outdoor nudes' meegekregen.
Waarom essence dit product een nummer heeft gegeven weet ik niet en vind ik ook onnodig net omdat er maar 1 variant van de basem te verkrijgen.

In het potje zit 1,5g en ik betaalde hiervoor € 1,79 wat een goede verhouding prijs-hoeveelheid is.
(Aangezien een labelo-stick 4,8g bevat en je hiervoor bijna het dubbele van deze basem moet neerleggen)


Hebben jullie al producten uit deze nieuwe Essence-collectie?

Geen opmerkingen: